۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
آرژانتین در رتبه 3؛ نیجریه و بوسنی 18 و 19

ایران ضعیف ترین تیم جام جهانی!

تيم ملي فوتبال ايران که تابستان سال آينده چهارمين حضورش در جام جهاني را تجربه خواهد کرد، در گروهي نسبتا سخت با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني‌وهرزگوين همگروه است و در اولين ديدار خود نيز بايد در شهر "کوريتيبا" برابر نيجريه، قهرمان جام ملت‌هاي آفريقا ديدار کند.
کد خبر : ۱۶۹۰۱۲
صراط: پايگاه اينترنتي "بليچر ريپورت" پس از بازي‌هاي ملي چهارشنبه شب هفته‌ گذشته تيم‌هاي راه‌يافته به جام‌جهاني را مورد بررسي قرار داد و رده‌بندي آنها را اعلام کرد که تيم ملي ايران به عنوان ضعيف‌ترين تيم راه‌يافته به جام‌جهاني شناخته شد و در رده سي‌ودوم قرار گرفت.

بليچرريپورت درباره تيم ملي ايران نوشته است: تيم ملي ايران پس از صعود به جام‌جهاني ۲۰۱۴ برزيل روزهاي سختي را پشت سر گذاشته است و نتوانسته برنامه‌هاي تمريني منظمي را سپري کند.

آنها ابتدا پس از برتري برابر کويت در انتخابي جام ملت‌هاي آسيا در ديداري دوستانه برابر گينه قرار گرفتند و با نتيجه‌ دو بر يک شکست خوردند.

ايران نتوانسته بازي‌هاي خوبش در انتخابي جام‌جهاني را با ديگر نشان دهد و کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي ايران تا آغاز جام جهاني وقت دارد تا ترکيب دفاعي ايران را بهبود ببخشد.

آرژانتين يکي از همگروهان ايران در جام‌جهاني ۲۰۱۴ برزيل در رده سوم قرار گرفته و تيم‌هاي نيجريه و بوسني‌وهرزگوين نيز به ترتيب در رده‌هاي ۱۸ و ۱۹ قرار گرفته‌اند.

رده‌بندي تيم‌هاي راه‌يافته به جام‌جهاني ۲۰۱۴ برزيل به اين شرح است:

۱- برزيل
۲- اسپانيا
۳- آرژانتين
۴- آلمان
۵- ايتاليا
۶- اروگوئه
۷- بلژيک
۸- کلمبيا
۹- فرانسه
۱۰- هلند
۱۱- پرتغال
۱۲- شيلي
۱۳- سوئيس
۱۴- انگليس
۱۵- روسيه
۱۶- کرواسي
۱۷- ژاپن
۱۸- نيجريه
۱۹- بوسني‌وهرزگوين
۲۰- ساحل‌عاج
۲۱- کره‌جنوبي
۲۲- آمريکا
۲۳- مکزيک
۲۴- يونان
۲۵- غنا
۲۶- اکوادور
۲۷- کاستاريکا
۲۸- کامرون
۲۹- الجزاير
۳۰- هندوراس
۳۱- استراليا
۳۲- ايران
منبع: الف