۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸

کار اشتون در تهران "دزدی" بود

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه کار اشتون بیشتر شبیه به یک دزدی بود و این حرکت خارج از قواعد بازی دیپلماتیک می باشد گفت:دستگاه دیپلماسی نیز باید هرچه سریع‌تر مواضع خود را اعلام کند.
کد خبر : ۱۶۹۱۶۵
صراط: دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه کار اشتون بیشتر شبیه به یک دزدی بود و این حرکت خارج از قواعد بازی دیپلماتیک می باشد گفت:دستگاه دیپلماسی نیز باید هرچه سریع‌تر مواضع خود را اعلام کند.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی، دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به اقدام کاترین اشتون در دیدار با چند تن از فعالین فتنه 88 اظهار داشت: ایشان علاوه بر اینکه قواعد بازی دیپلماتیک را بلد نیستند بلکه عجوزه و دلقکی برای سازمان‌های اطلاعاتی و کشورهای اروپایی هستند.

فومنی گفت: کار اشتون بیشتر شبیه به یک دزدی بود و این حرکت خارج از قواعد بازی دیپلماتیک می باشد.

وی تصریح کرد: خانم اشتون با این حرکت ضمن ضربه زدن به دستگاه دیپلماسی، به مردم شریف ایران نیز توهین کرد و معتقدم باید از مردم ایران عذرخواهی کند.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات تاکید کرد: مسئولین نباید تا زمانی که ایشان عذرخواهی نکردند جلسه و یا گفت‌وگویی با وی داشته باشند.

فومنی با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی و قضایی ما باید با عوامل برقراری این دیدار برخورد جدی‌ داشته باشند گفت:دستگاه دیپلماسی نیز باید هرچه سریع‌تر مواضع خود را اعلام کند.
منبع: فارس