۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
کلانتری:

فرهاد رهبر فتنه را به خوبی مدیریت کرد

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: مدیریت فراز و نشیب‌های سال ۸۸ در دانشگاه تهران کار آسانی نبود ولی فرهاد رهبر به خوبی مسئله را مدیریت کرد.
کد خبر : ۱۶۹۲۳۳
صراط: رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: مدیریت فراز و نشیب‌های سال ۸۸ در دانشگاه تهران کار آسانی نبود ولی فرهاد رهبر به خوبی مسئله را مدیریت کرد.

حجت‌الاسلام کلانتری رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در مراسم تقدیر از فرهاد رهبر رئیس سابق دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران به گفته بسیاری از مدیران آموزش عالی کشور به تنهایی معادل کل وزارت علوم است و این دانشگاه به دلیل حساسیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف دارد و حضور اساتید نخبه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: در فراز و نشیب‌های سال 88 نیز دانشگاه تهران یکی از مراکز اصلی بود که اداره این دانشگاه کار آسانی نبود ولی مدیریت فرهاد رهبر در این حادثه به خوبی نشان داده شد.

کلانتری ادامه داد: فرهاد رهبر با تمام توان در خدمت دانشگاه تهران بود و با دانشجویان بسیار دوستانه برخورد می‌کرد.

وی اضافه کرد: البته رهبر یک عیب داشت که خواهش می‌کنیم به این عیب ادامه دهد و آن هم این بود که رهبر در خرج کردن بی‌حساب و کتاب از کیسه بیت‌المال خساست به خرج می‌داد.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز