۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
روباه پیر به اعدام محکوم شد

سرانجام تجاوز به دو دختر در پارک ساعی

پزشک قلابی که به بهانه استخدام قربانیان خود را فریب داده و پس از سرقت به زنان ودختران تجاوز می کرد بعد از رسیدگی فوق العاده به پرونده اش به اعدام، زندان، شلاق و رد مال محکوم شد.
کد خبر : ۱۷۰۳۵۹
صراط:  صبح امروز دومین جلسه رسیدگی به اتهامات پزشک قلابی در وقت فوق العاده و به ریاست قاضی اصغرزاده در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

در این جلسه که به صورت غیر علنی تشکیل شد، 4نفر از شکات که از سوی متهم مورد تجاوز قرار گرفته بودند حضور داشته و به طرح شکایت پرداختند.

در ادامه متهم به نام علی در جایگاه قرار گرفت و با رد اظهارات شکات گفت: من اتهام سرقت را قبول دارم اما مرتکب تجاوز به عنف نشدم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش رئیس دادگاه و 4قاضی مستشار وارد شور شدند و با بررسی دفاعیات متهم و وکیل مدافعش اظهارات شکات و محتویات پرونده علی را درخصوص اتهام سرقت به 10سال زندان، تحمل 74ضربه شلاق و رد مال و درخصوص اتهام قصب عنوان پزشک به دو سال زندان و درخصوص اتهام تجاوز به عنف با اثبات تعدادی از شکات به سه بار اعدام محکوم کردند.

این رأی ظرف مدت 20روز قابل تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور است.

بر اساس این گزارش علی 64ساله متهم به ارتکاب 14فقره سرقت مقرون به آزار از طریق بیهوشی شکات و همچنین 8فقره تجاوز به عنف به همین شیوه است. علی به بهانه پیدا کردن کار و انجام آزمایش های پزشکی به قربانیان قرص خواب آور داده و آن ها را پس از بی هوشی مورد آزار و اذیت قرار می داد.

مرد شیطان صفت در دو مورد قربانیان خود را در پارک ساعی بیهوش کرده و در آنجا مورد تجاوز قرار داده بود.
منبع: مهر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
۱۰
۸
عجب پارکیه پارک ساعی
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز