۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷

آخرین وضعیت جاده‌ها و آب‌‌ و‌‌ هوای کشور

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و جاده‌ای کشور را در نخستین روز سال جدید تشریح کرد.
کد خبر : ۱۷۱۱۱۱
صراط: سرهنگ محمد حسین حمیدی با اشاره به این که عموما محورهای شمالی کشور دارای بار ترافیکی هستند، اظهار کرد: محورهای شمالی کشور از جمله محورهای منتهی به استان‌های شمالی، محدوده‌های جاده چالوس، محدوده رشت در محور رودبار و منجیل، محدوده فیروز کوه و محدوده قائمشهر در تونل شیرگاه دارای بار ترافیکی هستند.
 
وی ادامه داد: علاوه بر این، محور هراز در سه راهی لاسم تا آبسک، محور کرج به سمت چالوس، تونل کندوان و پل زنگوله، محدوده استان گیلان در محور رشت - قزوین نیز دارای بار ترافیکی هستند.
 
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که در محدوده‌های با تنگی معبر به دلیل کم شدن عرض راه بار ترافیکی افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم که عجله و شتاب را کنار گذاشته و از ورود به لاین مخالف، حرکت در شانه خاکی و سبقت‌های غیرمجاز خودداری کنند.
 
حمیدی افزود: در سایر نقاط کشور با توجه به این که روان بودن ترافیک به چشم می‌خورد، خطر خستگی و خواب آلودگی به ویژه در مسیرهای طولانی وجود دارد که در این خصوص به رانندگان توصیه می‌کنیم در طول مسیر در مکان‌ها و فواصل مناسب استراحت کنند.
 
وی همچنین ترافیک منتهی به مشهد مقدس، گفت: بار ترافیکی سنگینی به سمت مشهد مقدس وجود ندارد و تنها محدوده‌های ورودی شهرهای زیارتی و سیاحتی دارای بار ترافیکی ناشی از توقف‌ها در حریم جاده هستند.
 
به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گزارش خاص و ناگواری از تصادفات جاده‌ای در 24 ساعت گذشته ارائه نشده است.
 
حمیدی همچنین در مورد وضعیت جوی کشور در ساعات گذشته، بیان کرد: اکثر نقاط کشور دارای شرایط جوی مساعد بوده و تاکنون گزارشی از بارش و برف ارائه نشده است.
منبع: ایسنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز