۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد

توقیف یک خودرو با 220 کیلومتر سرعت

یک دستگاه سواری زانتیا با 220 کیلومتر سرعت توسط مأموران پلیس راه استان اصفهان در محور اصفهان ـ شیراز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
کد خبر : ۱۷۱۸۱۷
صراط: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یک دستگاه سواری زانتیا با 220 کیلومتر سرعت توسط مأموران پلیس راه استان اصفهان در محور اصفهان ـ شیراز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس رضا رضایی اظهار کرد : مأموران پلیس راه استان اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان به شیراز متوجه سرعت بیش از حد یک دستگاه خودروی سواری زانتیا شدند.

وی گفت: این خودرو توسط مأموران به علت سرعت غیر مجاز متوقف و روانه پارکینگ شد و راننده نیز جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: بر اساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی پلیس از ادامه رانندگی افرادی که مرتب مرتکب تخلف شده و از انجام تخلفات خود ابایی ندارند جلوگیری می‌کند و اجازه نخواهد داد تا عده‌ای اندک از رانندگان متخلف امنیت جاده‌ها و راه‌های شهری را به هم ریخته و موجب نارضایتی سایر مردم را فراهم کنند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد: هدف پلیس از اعمال قانون کسب در آمد نیست بلکه به دنبال این است تا رانندگان توجه بیشتری به رعایت قوانین و مقررات کرده و سهم خود را در تأمین امنیت راه‌ها ایفا نموده و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.
منبع: فارس