۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
دولت تدبیر: با زبان خوش انصراف دهید!

اگر از یارانه انصراف ندهید... + لیست تهدیدات

دولت تدبیر و امید یک وحشت دیگر در دل ثبت‌نام‌کنندگان یارانه انداخت و اعلام کرد در صورت پر کردن فرم های مربوطه، مردم اجازه سركشی از اموال‌شان را به دولت داده‌اند!
کد خبر : ۱۷۲۵۵۸
"گروه اقتصادی صراط" - دولت تدبير و اميد كه اين روزها با آغاز فاز دوم هدفمندي يارانه ها با مشكلات متعددي روبروست و تمام تلاش خودش را براي انصراف مردم از حق خود به كار مي گيرد، با تهديد و ارعاب و... سعي دارد مردم را از دريافت يارانه ها باز دارد!

به گزارش گروه اقتصادي صراط، اين روش برخورد با مردم توسط دولت براي عدم دريافت يارانه نقدي اين روزها تعجب همگان را برانگيخته است. دريافت جريمه نقدي سه برابري در صورت درست نبودن اطلاعات وارده، قرار گرفتن اطلاعات وارده به عنوان مبناي ارزيابي مالي براي اعطاي وام بانكي و... كه از شرايط تكميل فرم مورد نظر است، باعث ترديد برخي از نيازمندان به دليل ترس از جريمه هاي فوق و همينطور محدوديتهاي نامعلوم در آينده شده است.

چه آنكه برخي سرمايه هاي مردم مانند زمين و... كه منبع درآمد مردم نيستند و فقط سرمايه راكد به حساب مي آيند، جز دارايي هاي مردم به حساب مي آيند اما درآمدي براي مردم نيستند و همين موضوع باعث سردرگمي بسياري از مردم در وارد كردن اطلاعات مورد نظر شده است.

اين ترديد از جايي است كه در صورت ورود اطلاعات موردنظر، ممكن است يا يارانه به آنها تعلق نگيرد و يا اگر بگيرد بعدا مبناي جريمه حساب شود و در صورت عدم ورود اطلاعات نيز از دريافت يارانه محروم خواهند شد.

اما اوج اين تهديدها به صحبتهاي شب گذشته معاون وزير اقتصاد باز مي‌گردد كه در اظهارنظري از سوي مردم، پر كردن فرم مورد نظر را به معناي اجازه به دولت براي سركشي دولت در حسابها و دارايي هاي مردم دانسته است!

به این ترتیب لیست تهدیدات دولت که وحشت متقاضیان دریافت یارانه را روزافزون کرده به شرح زیر "به روز" شده است:

1- تهمت مخالفت با منافع ملی
2- تهدید به جریمه سه برابری یارانه
3- پیگرد قانونی برای کسانی که به سایت ثبت اطلاعات یارانه بگیران وارد می شوند
4- اجازه سركشی از اموال مردم

گفتنی است لیست مذکور با سرعت قابل ملاحظه ای در حال به روز رسانی است و معلوم نیست در ساعات آخر باقی مانده از زمان نام نویسی برای دریافت یارانه چه مواردی به آن افزوده خواهد شد.


اين در حالي است كه گرفتن يارانه آن هم در شرايط كنوني اقتصاد کشور، حق اساسي شهروندان است و دولت بايد بر اساس شرايط عرفي به بررسي صلاحيت متقاضیان بپردازد. در حالي كه اظهارنظر محمدي به معناي تفتيش دولت در دارايي ها و حسابهاي بانكي مردم است. اين در حالي است كه تمام ورود و خروجهاي به حسابهای شخصی به معناي درآمد و هزينه افراد نيست.

با اين حال، ظاهرا دولت امنيتي حسن روحاني كه علاقه مند به اين موضوعات است، با همان نگاه امنيتي از هم اكنون خود را محق در انجام تمام مسايل امنيتي خلاف قانون مي داند و پر كردن يك فرم را معيار اجازه مردم براي سركشي در حساب هاي خود مي داند. امري كه به نظر مي رسد ابتدا بايد نظر مردم در خصوص آن گرفته شود و سپس از طرف مردم چنين اجازه اي صادر شود.

اينگونه يك بام و دو هواهاي دولت تدبير و اميد و برخورد نامناسب دولتيان با مردم، اين روزها سردرگمي بسياري را جامعه رواج داده است و بسياري از مردم براي دريافت يارانه خود دچار ترس شده اند.

با اين حال، روش دولت براي انصراف مردم از دريافت يارانه روشي نامناسب به نظر مي رسد. البته از دولتي كه پير مراد خود هاشمي رفسنجاني را الگوي خود قرار داده كه معتقد بود براي راه افتادن چرخ توسعه عده اي از مردم بايد زير اين چرخ له شوند، چنين برخوردهايي با مردم خود چندان هم عجيب به نظر نمي رسد.

بر اساس روش دولت فعلي تا كنون، اگر قرار است براي مردم كاري انجام شود ابتدا با ترس و تهديد كاري صورت مي گيرد و سپس منت همين كار بر سر مردم گذاشته خواهد شد.

حال بايد ديد دولت در ادامه كار خود تا كجا پيش خواهد رفت و مردم در برابر اين برخوردهاي نامناسب دولت چه واكنشي نشان خواهند داد!
نظرات بینندگان
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۲۲۵
۳۹
یعنی چی یارانه سهم وحق مردمه بجای اینکه چشم به 45تومن بدوزن برن جلوی نشتیهای میلیاردیوبگیرن ازوقتی این دولت سرکاراومده یارانه شده کابوس مردم خب اگه راس میگی نرخاروبیاربه قبل یارانه هاهرماه مابه دولت45تومن میدیم
تا ابد مدیون شهامت احمدی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
در مواجهه با امریکا که ذلیل دنیا و اخرت شدیم
تو صف سبد که بی عزت و بی شخصیت شدیم
سرباز مرزبانمون رو که کشتن جیک نزدیم
تورم و گرونی که دست بردار نیست
یارانه که حقمون هست رو هم باید به زور از چنگ دولت در بیاریم
دکتر احمدی نژاد کجای__________ی؟
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم . انگار تمام مشکلات کشور با نگرفتن همین چندر غاز حل میشه!!!!!
اون زمان که محمود یارانه رو شروع کرد قبض ها گرون شد ولی الان قراره یارانه نباشه ولی بجاش قبض ها گرونتر بشه!!!!!!!!!!!!!!
جل الخالق . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر احمدی نژاد محبوب قلبها .
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
با اینکه با احمدی نژاد به خاطر حمایت از مشایی مخالفم ولی معتقدم یه موی گندیدش میرزید به این دولت نیابتی آقای پدرخوانده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اینکه آقا یا خانوم ( تا ابد مدیون شهامت احمدی نژاد ) 17 مرزبانی را که در دوره ریاست جمهور محبوبشان توسط گروهک های تروریستی ربوده شدند و به دلیل بی تدبیری دولت پاکشان یکی یکی به قتل رسیدند را فراموش کرده اند.
پارادوکس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه احمدی نژاد اول از همه نگفت و مطرح نکرد بحث انصراف از یارانه رو؟ حالا شد حق ما و پول خودمون؟ اون موقع نبود؟ تازه مگه گفتن نگیرین؟ شما مرفه نیستی خوب بگیر نوش جونت اصلا یارانه مال ما و شما قشر ضعیفتر جامعه است. غیر از اینه؟!!!
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
پاک باشید بی باک باشید.
درود بر روحانی که دیگر در مسئله هدفمندی یارانه دنبال پوپولیسم نیست. توزیع یارانه نقدی بین افراد فقیر وغنی یک پوپولیسم و اتلاف سرمایه عمومی می باشد
رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
والا نفهمیدیم از کی تا حالا حقوق زن هم جز درامد خانوار حساب میشه؟
این مملکت مگه قوانینش بر پایه اسلام نیست؟؟
مگه اسم قوه مقننه ما مجلس شورای اسلامی نیست!
تا اونجایی که من میدونم تو اسلام تاکید شده که اگه یک زن حتی شیر خودش رو هم از اولادش محروم کنه مرد باید تمکین کنه و یه دایه واسه اولاد بگیره
همین چندی پیش یکی از اقواممون که یه زن بیوه با دو فرزند بود فوت کرد هر کاری کردند خونوادش نتونستن حقوق زن رو برای دو تا بچه هاش نگه دارن و به تصرف دولت درومد چون اصلا زن رو به عنوان سرپرست و خرجکش قبول ندارن و جز وظایف زن نمیدونن
اونوقت چی شده الان باید تو درامد خانوار حقوق زن هم حساب شه؟؟؟
واقعا متاسفم واسه این بی تدبیری
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به انصاف ۱۱:۰۴

اولا: کی گفته که یارانه حقه مردمه ؟ کجای قانون اساسی همچین چیزی نوشته ؟


ثانیا: جناب دکتر روحانی فعلا صلاح نمی دانند که به هر کس و ناکسی یارانه بده.


وظیفه ملت آگاه و خردمند این است که از دریافت یارانه بصورت داوطلبانه انصراف دهند.


سلام بر هاشمی
درود بر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انگار نه انگار که همین احمدی نژاد بود که این یارانه بازی رو شروع کرد.
همش به خاطر دولت نهم و دهم احمدی نژاده که ما الآن تو این وضعیم.
مقایسه کنید به دولت 7 و 8 آقای خاتمی و 9 و 10 احمدی نژاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا احمدی نژاد حتی توانایی اجرای هدفمندی رو نداشت

سراسیمه اطلاعات خانوار ها رو جمع آوری کرد و با عجله و فقط و فقط برای تبلیغات.

بعد که خودش فهمید با پرداخت همگانی یارانه ها چه ضربه ای به کشور زده، فاز دوم رو علم کرد تا یه سری از یارانه بگیر ها رو حذف کنه، غافل از اینکه اطلاعاتی که جمع آوری کرده بود اینقدر بدون قاعده بود که امکان دسته بندی افراد و طبقه بندی اونها رو به افراد نیاز مند و غیر نیازمند فراهم نکرد و در نهایت دولت احمدی نژاد ناتوان از اجرای فاز دوم، این مشکل رو هم رها کرد تا بلکه عقلای دولتی بعدی مثل هزاران مشکل دیگری که احمدی نژاد آفرید راه چاره ای بیابند!

عجب بی انصافی بود احمدی نژاد!
ایرانی غیرتمند
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر رئیس جمهور روحانی مبارز باشهامت نور چشم رهبر امیر مردم خارچشم مختلسان میلیاردر و دزدان بیت المال ومردم به پیش برای ساختن ایرانی قدرتمند به کوری چشم دشمنان و منافقان .
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا باعث وبانیشو لعنت کنه که با افتخار اجراش کرد . خدا نیامرزدت احمدی نژاد که مردمو به این روز انداختی و تورم 40 درصدی درست کردی.
دوستانی که میگن احمدی نژاد فقط ابلاغ مجلس رو اجرا کرد ، خب مگه دولت هاشمی و خاتمی و...نمیتونستن اجرا کنن ؟ میتونستن اما این رو هم میدونستند که عواقبش بیشتر از محاسنش هست. این نتیجش!عایدی که نصیب دولت نشد هیچ ، دولت یه پولی هم گذاشت بالاش داد به مردم.انرژی کمتر مصرف نشد،بماند که بیشتر هم شد. حالا دولت روحانی داره همون راهی رو می ره که تهش کجاست؟ مشخصه ترکستان...راهی که شکستش از همین ابتدا مشخصه.
والسلام
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب مرعشی لطفا ازملت مایه نزار.شمافقط می تونی ازطرف خودت حرف بزنی.پس برای ملت تعیین تکلیف نکن.درثانی چطورتادیروز این مردم هرکس وناکس نبودن حالا حرف پول شدهرکس وناکس شدن؟شما آقازاده محترم وضع مالیتون خوبه نگیرچیکار به کارملت داری؟بعدشم مگه این همه قانون توکشور داره اجرامیشه مگه توقانون اساسی اومده که داره اجرامیشه؟خواهشا کمی مطالعه کن بعدنظر بده؟ دراخراینجاملک شخصی شمانیست که به هرکی می خواهی درورمی فرستی برودم درخونشون ی بنربزرگ بزن که اونهاهم بدونن که ازشون حمایت کردی.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ایرانی غیرتمند کمی یواشتراینجوشماداری میری فکرکنم موشک هم بهت نرسه.اینجاجای خوبی برای این کارهانیست بهت پیشنهادمی دم برودم درخونشون یه بنربزرگ با کلی ازاین الفاظ بزن شاید انعام خوبی گیرت اومد.
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای مرعشی ! از کی تا حالا انصراف به زور تهدید و تحقیر اسمش شده انصراف داوطلبانه؟؟؟
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
پول نفت حق هست ولی مالیات نیز باید گرفت این اجرای نصف نیمه قوانین راه به جایی نمی بره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۱۴۳
۴۲
نترسید نترسید ما همه یارانه گیر هستیم

یارانه ی ما را دزدین اقازاده ها باهاش پز میدن

تقلب تقلب ابطال نام نویسی

مشایی احمدی یارانه ی ما رو پس بگیر

مرگ بر دیکتاتور یارانه خور

اوباما اوباما یا با حسن یا با ما

اگر یارانه قطع بشه ایران قیامت میشه
ناشناس
|
United States of America
صراط بابایی یه پستی داشتی درمورد کلید اون عکس که کلید تبدیل به چاقو شد

اون را دوباره بگذار خیلی مناسب خوبی داره
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۱۱۳
۲۴
تحدید تحقیر و نا امیدی و درهای بسته ووو دنیای دارا و ندار...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا شماها درک نمی کنید دولت خیر صلاح شما را می خواهد
حقتونه همون جریان انحرافی بیاد ریشه ی اسلام را بزنه

درود بر روحانی سلام بر هاشمی مرگ بر جریان انحرافی حجتیه
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
خیر و صلاح؟؟؟
بیشتر توضیح بده صدا نمیات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گوشات کره منحرف
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر اصلاحات
مرگ بر جریان انحرافی
این درست تره ناشناس جان
بعدشم به
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
خیر رو صلاح ما تو توافق ژنو به باد رفت .عزتمون تو سبد کالا حالا هم که میخان هم گرون کنن هم پولشو بگیرن تا خرج سفرهای ژنو کنن و باج بدن به اونوریا
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
گوشام ماسته عزیز
ببین هضم حرفات برا خودت هم سخته
چه برسه بقیه رو قانع کنی
اگر تونستی توضیح بده منطقی قانعم کن که دولت چه قدم خوبی برداشته
رشید
|
Iran (Islamic Republic of)
امان از دست آدمهای متعصب ... بابا مردم شعور دارند شخصیت دارند گدا نیستند اما صاحب حقند ... آقای سلام ... سلامتو به شهدا بده که لایقش هستند ... آقایی که خودتو همی چی دون میدونی ...
arash
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید اشتباهی منفی دادم ++++++++++++++++++++++++
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا یا خانم ناشناس واقعا نمیفهمی یا خودت رو به نفهمی زدی (فکر کنم دومی درست تر باشه)واقعا فکرمی کنی دولت خیر و صلاح من وتو براش مهمه؟؟؟تو این یک سال واقعا مردم رو تحقیر کردن و هیچکاری نکردن احمدی نژاد اگه کاری نکرد لا اقل همیشه با احترام با مردم صحبت میکرد و خودش رو نوکر مردم میدونست اما این آقا چی همش تحقیر!!!!!!!دلیلش هم اینه که از طبقه مرفه جامعه است و هرچی دوروبرش دیده مثه خودشن برای همین هم هست که به جای شناسایی مناطق محروم و رسیدگی به انها فقط کیش رو میشناسه و میره که به این منطقه محروم!!!!رسیدگی کنه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس 13:03شمانگران اسلام نباشیداسلام خودش صاحب داره به موقش میادازش حمایت میکنه.
صاحبان این دولت مگه معصومن که اشتباه نکنن اونها هم اشتباه می کنن.حرف مااینه که اگه دولت میخوادیارانه بده این همه تهدیدنداره.بگن هرکی می خوادانصراف بده هرکی نمی خواد نده.خیر وصلاح هرکسی روخودش بیشترمی دونه تادولت.دولت موردنظرشماازکجامی دونه که اون تحصیل کرده بدبخت بیکارازکجاداره نون شبشو درمیاره که بیادبه فکر خیروصلاح اون باشه؟
روستازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۳۹
۹۱
1صرا دوستان وهم فکران شما 8سال کشور را ویران وثروت ملی نابود کردند.این مشکلات را شماها به مردم به ارث گذاشتید. در ضمن دولت موظف است مصوبه مجلس را انگونه که امده اجرا کند.2 دولت از مردم درخواست کرده ابتدا خود مردم این مصوبه انگونه که هست را رعایت کند.3 دولت اعلام کرده نهایت تلاش خواهد کرد شیب افزایش واجرای مصوبه مجلس به گونه ای عمل خواهد کرد که مردم بیش از این دچار مشکل نشوند. 4 رئیس بان مرکزی اعلام کرده سرک به حساب های بانکی به هیچ وجه امکان ندارد.
بی تدبیر و نا امید
|
Iran (Islamic Republic of)
پس کی بود میگفت بلدم بلدم و دائم دم از این می زد که مشکلات کشور به خاطر عدم ارتباط با امریکا و ضعف مدیریتیه ؟!
خودتون رو به اون راه نزنید.
اگر این دولت ویرانه ای تحویل گرفته بنا به گفته ی شما قبلش باید فکر این رو هم میکرد که مشکلات رو باید برطرف کنه اما نه تنها نتونسته مشکلات رو برطرف کنه بلکه کاری کرده که غربی بیشتر هار بشن. از طرف دیگه سبد تدبیر دولت هم که مایه ی خفت و خواری بود.

در زمان دولت قبلی حامیان این دولت می گفتن که مردم با گوشت و استخونشون تورم رو حس می کنن و می گفتن که امار دولت قبلی جعلی و ساختگیه حالا همون ها دایم میان میگن که رشد تورم رو متوقف کردیم و اماری مثل دولت قبلی ارائه میده . اما حالا که دیگه نوبت این دولت شده مهم اینه که لبوفروش و راننده تاکسی حق اظهار نظر ندارن !!! اینا گوشت و استخون ندارن که تورم رو حس کنن !!!

لطف کنید حرکات خلاف دولت یازدهم رو ماستمالی نکنید. اگه دولت قبل مشکلاتی داشت این دولت هم دارای مشکلات عدیده ای هست.
در ضمن جناب روستازاده عامل اصلی مشکلات اقتصادی انحطاط مدل های اقتصادی در ایران و جهان و همچنین بحران اقتصادی جهانی است.

خیلی جالبه شما و امثال شما بحران اقتصادی کشورهای جهان رو مشاهده نمی کنید و فقط تلاش می کنید تقصیرها رو بندازین گردن دولت قبلی . هر چند دولت قبلی هم مشکلاتی داشت اما این رو باید قبول کرد که مشکل اقتصادی فقط مال ما نیست بلکه جهانیه .

البته اگه این موضوع رو شما بفهمین.

نکته ی دیگه هم باقی میمونه و اونم اینه که استاندارد کاری که احمدی نژاد و دولتش گذاشت دولت روحانی که پیر و فرتوته خوابش رو هم نخواهد دید !!
اگر پیشرفت در حوزه های علمی و تکنولوژی و توسعه ی عمرانی کشور ویرانیه پس ای کاش همه دوران دولت ها ویرانی به بار بیارن !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر احمدی نژاد دلاور .
سوفیا لوره
|
Iran (Islamic Republic of)
ملت هرروز شاهد مشکل از سوی این دولت باشه و هرروز گند روی گند بزنه و آقا یا خانوم روستایی بیاد بگه مشکل دولت قبلیه شنیدی میگن عروس نمیتونه برقصه میگه دیوار کجه تا اخر این دولت باید گند بزنه و تقصیز را بندازه گردن دولت قبلی
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل اقتصاد ایران از زمان ریاست رفسنجانی که اومد اقتصاد لیبرال غیر اسلامی رو توی یک کشور اسلامی اجرا کرد شروع و تا وقتی که مدل عوض نشه ادامه داره ه ه ه!!!! هرکس هم بای بگه من درستش میکنم دری بری میگه چون خود پروفسورهای ارائه دهنده این مدل اقتصادی گفتن کارش تمومه
روحانی مچکریم
|
Iran (Islamic Republic of)
روستا زاده عزیز
احتمالا شما از روستازاده های ولایت اکبر آقا هستی و بی درد.درثانی مشکل از ادعای حضرات است که گوش فلک را کرکرده .یکی نیست به این حضرات بگه شما که از عهده مشکلات داخلی خودتون بر نمیاید چرا ادعاهای بزرگ می کنید.ثالثا حسن آقا تا حالا یارانه میگره و اونوقت با این پولها میره سفر تفریحی شمال؛کیش و ... به اتفاق نورچشمیها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
I LOVE AHMADI NEJAD...
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب بی تدبیروناامید ی چیزوفراموش کردید بگید دوستان می گفتندکه امار وارقام تورم دردولت قبل مشکل داشته وحقیقی نبود.درحالی که بانک مرکزی ومرکز اماردولت فعلی هم درارائه امارتورم مشکل داره.همین دیروزبانک مرکزی اعلام کردتورم سال گذشته34.7درصد ومرکزامار نرخ تورم را32.1درصداعلام کرد.اگه یادتون باشه سرهمین موضوع چه درزمان دولت قبل وچه در زمان انتخابات کلی سروصداکردن.سرو صدا کردن جزء برنامشونه که مردمو فریب بدن.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۵۸
۸
دیروز و امروز مردم عجیب به جناب روحانی و هاشمی رفسنجانی ابراز ارادت می کنند ؟

این لطف مردم از جه چیزی سرچشمه می گیرد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۳۰
۷۶
واقعا منظور شما از این تحلیل ها چیست؟ در حالیکه بسیاری از نخبگان دانشگاهی (خصوصا در علم اقتصاد) متفق القول هستند که سیستم پرداخت یارانه به شکل فعلی روش کاملا غلطی است که نیازمند اصلاح است متاسفانه سایت هایی در طیف فکر شما، هیچ کمکی که به حل مشکل نمی کنند شروع به تخریب هم کرده اند. واقعا اگر راه حلی دارید ارایه کنید وگرنه بگذارید بقیه کارشان را بکنند. متاسفانه وضعیت یارانه ها فعلا مصداق این ضری المثل شده که "یک دیوانه سنگی در چاه می اندازد که صد تا عاقل نمی تونن درش بیارن"
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین الکی فلسفه نچین. خود تو اولین نفری هستی که برای یارانه ثبتا نام میکنی!
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز من مگخ یارانه هدیه هست که بگن به کی میدن یا به کی نمیدن؟
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
ترس ملت از این است که با تچربه هفت ماهه که از این دولت دارند مجددٱ گند عظیم تری بزند و خیلی غلط تر این مهم را اجرا کند .
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا بگید که این نخخخخبگان چه علم اقتصادی رو میخونن؟؟ اقتصاد غربی (حالا از هر مدلش) که در حال ورشکستگی هست .پس قول اینها به درد جرز لای دیوار هم نمیخورد.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس مدل دادن یارانه به مردم نه مدل غربی نه مدل شرقی.بلکه کاملا اسلامیه.چون امام علی(ع)هم در دوره حکومتشان به مردم ازبیت المال مبلغی رومیدادن.فقط فرقش دراینه که نظارت بر واردات وصادرات،قیمت فروش اجناس به مردم،نحوه ومقداردریافت مالیات ازمردم فرق داره.درزمان حکومت اون حضرت نور چشمی نبود،آقازاده نبود،سفربه انگلیس،جزایرقناری،کیش و... برای آقازاده هانبود،دلاربرای واردات داروبگیرن پورشه واردکنن نبود،دلار3000هزارتومنی برای مردم ودلار1226تومنی برای آقازاده هانبود،فیس بوک وامثالهم نبود وخلاصه کلی چیزهای نبوددیگه. بعدش اساتید اقتصاد اون دوره لبو فروش،بقال، ارابه کش درکل همه مردم بودن که ترس ازخدا داشتند ودزدی کمتر بود اگه هم بود توسط دولت شدیدا برخورد می شد.تمام مسئولین حتی خودامام (ع)خودشونو نوکرمردم می دونستن نه مثل حالا دیدن آبدارچی شهرداری با کلی خواهش التماسه چه برسه به خودشهردار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۳۴
۹۵
اين مشكلاتى ست كه احمدى نژاد و يارانش براى كشور ايجاد كردند و به لبه پرتگاه بردند و شما هم به آن دامن زديد و مي زنيد و اگر درايت هاى رهبرى و دلسوزان نبود كشور سقوط كرده بود.حال شما و دشمنان اين مرز و بوم به همين آرزو نشسته ايد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر محمود مردمی نژاد
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
شما نگیر کسی زورت نکرده!
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا شما یه مشت افراطی و عقده ای هستید و فقط بلدید خراب کاری هاتون رو گردن دولت قبل بندازید!
صراط توجه کردی هر انتقادی که به دولت میشه دولت فقط همینو بلده بگه؟
4 سال بعد!!!
اینجا تهران است پایتخت ..........
خب چی شد جنابان؟
جواب : همش تقصیر دولت قبله
ههههههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخ
ازت خواهش میکنم نظرم رو ثبت کن
هیچ توهینی نکردم
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن باش این دولت مشکلات را صد برابر میکنه امید بستن به این دولت نهایت ساده لوحی است
لقمان
|
Iran (Islamic Republic of)
یه روز وقتی احمدی نژاد مرتب می ساخت و افتتاح می کرد بعضی ها می گفتند احمدی نژاد مثل کسی است که ارث باد آورده گیرش اومده قیمت نفت در دوران اوم چند برابر شده و ...
حالا چی دارید بگید. هسته ای رو که به باد دادید. ساخت و ساز رو که خواباندید. فرهنگ مملکت که دیگه چی بگم و ...
من یه تار موی احمدی نژاد را با او همه ایراداتی که خودم هم بهش وارد می دانم با امثال روحانی عوض نمی کنم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژاد چه گلی به سر این ملت و مملکت زد؟ چه دستاوردی داشت؟ کشور رو دچار بحران کرد. اقتصاد رو در آستانه فروپاشی قرار داد. فقط خرف زد و هزینه حرفهاش رو مردم و نظام پرداخت کردند و برای هر جمله نسنجیده ای که گفت فشار زیادی بر مردم تحمیل شد. همین آقای مردمی نژاد شما از وقتی رفته آرامش به کشور بازگشته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن به نظر تو اعضای فوق میلیاردر کارگزاران سازندگی اصلا در گرانی دلار نقشی نداشته اند ؟

ایا فکر میکنی اهداف سیاسی در پس چنین حرکتی نهفته نبود
چطور با یک توافق نصف نیمه بدون اینکه پول کلانی به دست دولت برسه یک هو قیمت ها ثبات پیدا کرد
چطور صرفان تهران در اقدامی هماهنگ روز ثبت نام رفسنجانی قیمت دلار را 220 تومان کاهش دادند ؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس اون زمان که احمدی نژادداشته یارانه هارو هدفمند می کرده شما وامثال شما که کم هم نیستندکجابودید؟چرا اون موقع تو مجلس،مجمع تشخیص مصلت نظام،شورای نگهبان که افراد هم طیف شما حضوردارن حرفی نزدید؟لطفاهمه مشکلات فعلی کشور به گردن دولت قبل نندازین.دولت قبل هم اشتباهاتی داشته منکر این اشتباهات هم نیستیم ولی کمی هم انصاف داشته باشید.درسته دردوره احمدی نژاددرامدزیادی داشتیم ولی اینجورتحریم نبودیم
جهان مشکلات اقتصادی کلانی نداشته ولی الان چندساله که مشکل اقتصادی داره،قیمت خواروبار طبق گزارش سازمان جهانی غذا افزایش پیداکرده. نگیدمشکلات جهان به ماربطی نداره چون ماهم جزءی ازاین جهان هستیم.
درسته قیمت نفت افزایش پیداکرده ولی جمعیت کشور
طبق مرکز آمارایران از 70 میلیون و 472 هزار و 846 نفر به ۷۷ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۹۳۰ نفررسید.لطفا مثل بعضی ها کسایی روکه انتقادمی کنندبی سواد ودشمن ملت خطاب نکنید.همین مردم بودن که انقلاب 57 بوجودآوردن.همین مردم بودندکه 8سال جوانمردانه جنگیدن وهمین مردم بودندکه 35 سال درمقابل تحریم ایستادند.بعضی ها واقعا کوته نظرند مثل اون شخصی که دربالا مردمو هرکس وناکس خواند.خواهشا دید خودتونو نسبت به مردم تعغییربدین.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
آقامحسن ،احمدی نژاد مشکلاتی هم داشته قبول ولی شماهم قبول کنیدبعضی ازمشکلات به گردن احمدی نژادنبود.به قول دوستمون جناب ناشناس چراصرافان تهرانی روزثبت نام هاشمی قیمتو 220 تومان کاهش دادن؟خدایش تصادفی بود؟هرکسی که توکاردلاربود این پیامو متوجه شدکه چرا220 توان کاهش قیمت داره.
اگه منصف باشی وقیمت دلارهارو تعقیب می کردی متوجه میشدی.
کسی که تو کارداروهست ازشما سئوال می کنه چرا بااینکه رئیس جمهوروقت دستورازادی داروها ازگمرک بدون نوبت رادادن داروهاازگمرک ازادنشدن؟ ولی درست بعد انتخابات این اتفاق افتاد؟
چرا وارد کردن الاغ،زین اسب،قناری و... یادلاردولتی آزادشد ولی داروپشت درگمرک موند؟
احمدی نژادبه کدوم کم کاری مسئولینی که به اونها اعتمادکردرسیدگی کنه؟
مشکل احمدی نژاد می دونی چی بود؟مشکلش این بودکه اعتقادی حرف می زد می خواست تمام مشکلات جامعه رو با حرکت جهادی حل کنه ولی نمی دونست همین افرادبه اصطلاح دوست دارن دولتشوزمین می زنن.هرروز تومجلس،مجمع تشخیص، وحتی درادارات جزء براش مشکل ایجادمی کردن.
من کسی روسراغ دارم با اینکه مشکل جناحی با احمدی نژاد داشت شد معاون دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی یکی ازاستانهابا این که بهش اعتماد کردن ولی هیچ یک ازبخش نامه های دولتو یا اجرانمی کردیا می نداخت تو دست انداز.دولت احمدی نژاد این مشکلاتو هم داشت.
زرشک
|
United States of America
|
۱۱:۲۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۸۷
۱۱
امید و تدبیر با تهدید و تهمت سنخیت ندارد
آب زرشک
|
United States of America
توی این هفت ماه هیچ کار دولت با تدبیر و امید سنخیت ندشته و در آینده هم بدون هیچ شکی نخواهد داشت
majid
|
United States of America
خوب لابد از یک دیپلمات نباید از این بیشتر انتظار داشت!!! (با پوزش از دیپلماتهای دلسوز کشور)
majid
|
United States of America
من سرهنگ نیستم من دیپلماتم من دیپلماتم من دیپلم آتم من دیپلم لاتم لاتم هاهاهاها
مبارز
|
United States of America
یکی نیست بیاد بگه آقای روحانی تو که ندار نبودی چرا تا دیماه گذشته یارانه گرفتی این بنده خدا دکتر فرزین چقدر از متولین خواست که از یارانه صرفنظر کنند؟؟؟چطور انتظار داری مردم انصراف بدن؟ اگه یارانه من قطع بشه میرم شکایت میکنم. به خدای احد و واحد قسم خودشون آمار پولدارها رو دارن و میتونن بدون سر و صدا یارانه متولین رو قطع کنن ولی این دولت طرفدار سرمایه دارها هستش و میخواد تا حد امکان کمبود بودجه اش رو از جیب بدبخت بیچاره ها تامین کنه نه پولدارها. در نظریه فکری اینها رضایتمندی یک پولدار بهتر از رضایتمندی هزار مستضعف هستش
حمید
|
United States of America
گل گفتی مبارز ولی افسوس که مدافعان بیدرد این دولت حرف حساب رو برنمیتابند حتی اگه محکمترین منطقها پشتوانه اش باشه. از نظر اونا تا ابد کسی نمیتونه به دولت محبوبشون انتقاد کنه چون دولت قبلی کشور را به لبه پرتگاه برده و دقیقا همین واژه «لبه پرتگاه رو» با تاکید بکار میبرند. بله این دولت کشور با این کارا به لبه پرتگاه برد :
با سهمیه بندی سوخت از قاچاق و هدر رفت منابع جلوگیری کرد. پول یارانه مردم رو چند سال بدون منت و استرس تامین کرد. غنی سازی 20 درصد رو انجام داد تا آقای روحانی به پشتوانه اون به خیال خودش همه قدرتهای دنیا را ضربه فنی کنه. مسکن مهر رو راه انداخت . این همه سفر استانی کرد و توقع مردم رو از دولتهای بعدی بالا برد. در برابر تهدیدها و توهینهای کدخدا ذلیلانه برخورد نکرد. از توسعه قدرت دفاع موشکی نترسید و به اخم کدخدا اعتنایی نکرد. ما رو صاحب تکنولوژی کلیدی ماهواره کرد. ریگی رو تو هوا گرفت . رشد علمی کشور رو به 11 برابر بیشتر از میانگین کشورها رسوند. و ...
بله آقایون فکر کردند با پشت کردن به آرمانها گندم ری نصیب آنها میشه ولی فعلا که در تحویل همون یه مشت جو قرار داد ژنو هم کارشکنی میبینند. اینه سزای کسی که بودجه اش رو بر اساس آزاد شدن پولهای بلوکه شده توسط استکبار ببنده و به عبارتی تمام تخم مرغ هاشو تو سبد امید به عنایت کدخدا بگذاره!
جنبش راه سبز
|
Spain
|
۱۱:۲۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۶۵
۲۲
این حرکت پرزیدنت بنفش یه خود زنی است


جوری تبلیغات می کنند که مردم به دنبال افزایش یارانه نقدی که نباشند


اقایون آماده بازگشت محمود باشید

شاید اصلاحات را دوست داشته باشم اما پول بشتر دوست دارم
sun
|
Spain
اتفاقا نشان دهنده ی جسارت داشتن وعوام فریب نبودنه.
ناشناس
|
Spain
|
۱۱:۳۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۸۹
۳۰
درود بر آن مرد که رفته است
ناشناس
|
Spain
آن مرد که رفته است زیر بنای این ویرانی ها را گذشت و این مرد که آمد ادامه اش می دهد
علي احمدي نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۲۷
۶۳
خواهشا بسه ديگه.
همه ما بايد از دولت حمايت كنيم،جمله ميت رامني بعد از شكست مقابل اوباما رو كه يادت هست.
بهتره كمي از اين يانكي هاي آشغال ياد بگيريم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه اونها از محمود ما پشتیبانی کردند ؟
مردمي نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبش ايمه كه زمان آقاي احمدي نژاد يه سري از همين آقا زاده هاي ميرفتن كشوراي خارجي پول ميدادن كه ايرانو بيشتر تحريم كنن
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
حمایت از چیه این دولت؟
بگو تا بگم
کوروش گاری چی
|
Iran (Islamic Republic of)
یانکی های اشغالی که برای بعضی ها شده اند کدخدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم. اما ای کاش در دولت احمدی نژاد هم همین حرف را می زدند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب اقای علی احمدی نژاد سلام:
شمادرست می فرمائیدمن هم با نظر حضرت عالی موافقم.اما سال 88 چرا بعضی ها جمله میت رامتی را گوش ندادن؟اگه سال 88 ازدولت حمایت میشد این ملت این همه گرفتاری نداشت.بعضی ها خودشونو بخاطر این یانکی های اشغال ازچشم مردم انداختن.بله درست می گیدمسئولین ماهم ازاین یانکی های اشغال یادگرفتن ودرانتخابات 92به برنده انتخابات تبریک گفتند کاری که بازنده های 88 این کارو نکردن.ماهم با تمام وجود ازدولت حمایت می کنیم ولی تازمانی که حامی ولایت فقیه باشه تازمانی که ازخط قرمزنظام عبورنکنه(ولی وزارت امورخارجه،وزارت ارشاد به خط قرمزنزدیک شدن).
ماهم ازدولت حمایت می کنیم ولی ورودبه زندگی مردم کار بجا وشایسته نظام اسلامی نیست.مگه امام علی(ع)برای دادن بیت المال به مردم ازشون حساب کتاب می خواست؟توزندگیشون سرک می کشید؟مگه اسلام نگفته تجسس درزندگی مردم حرامه؟ما هم ازدولت حمایت می کنیم ولی....
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۳۹
۶
حقوق یک دهه گذشته ما بر اساس تورم 10 سال گذشته طبق قانون ترمیم کنند نیازی به دادن صدقه نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۶۲
۱۶
آقای رئیس جمهور با طناب هاشمی (رف) به چاه نرو . اینها تورا از چشم خواهند انداخت
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه دشته خودشه که ژیر بار این رفشننژانی نره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به فکر از چشم افتادن محمود جونتون باشید که طبل رسواییش عالم رو پر کرد
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس حداقل احمدی نژاد فقط حرف خودشو می زده مثل بعضی ها جملات بعضی ها روکه بهش میدن ازحفظ نمی کرده.
سرباز گمنام08
|
Spain
|
۱۱:۵۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۳۲
۱۹
صراط جان از قدیم گفتن زبان سرخ سر سبز میدهد برباد مثل 9دی و یالثارات نشی یه وقت...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سجاد
|
Spain
منبع : افسادات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۵۱
۱۷
این تهدیدات بیان گر این واقعیت است که آقایان میخواهند مملکت را پادگانی اداره کنند.
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۴۹
۱۷
خدا میدونه چند نفر به خاطر گرفتن یارانه اعدام بشه!

هر وقت هاشمی و خاتمی هم انصراف دادند ما هم انصراف میدهیم...
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
کمیل جان این فرد که سید نسیت که بهش میگی هاشمی همان رفسنجانی بحرمانی تهتر تره
نماز جمعه 29 خرداد 88
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۵۱
۲۱
اون از سیاست خارجی ذلیلانه و انفعالی!!!!!
اینم از برخورد با شریف ترین ملت دنیا به مانند گداهای نیویورک که دیگه برای گرفتن حقشون هم باید تحت پیگرد قرار بگیرند!!!!
فدای اون مرد که رفته است . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما فداشوی یکی از افراطیان بی دین از عالم کم شده است. راحت باش و فداشو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخ ای گفتی : فدای اون مرد که رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هزارن بار فداي ان مرد ،ان مرد صادق وشجاع وباايمان وباشرف ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۶۲
۱۲
همه باید با انصراف از دریافت یارانه به دولت برای پرداخت پولهای کلان به فوتبالیستهای وطنی و دلالان حرفه ای کمک کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شغال
|
Iran (Islamic Republic of)
از این پولها است که برای گروه سگهای زرد و مستحجن خوان 100 میلیون هزینه میکنند و کنار قطعه هنرمندان چالشون میکنند
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
و همایشهای بی سرو ته برج میلاددددد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فو تبالیستها را خوب اومدی
درود بر احمدی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۵۱
۱۲
آقا پول خودمون رو به خودمون میخوان بدند اینم براشون زور داره تو فاز دوم میگیرند می خوان زود اجرا بشه ولی تودادن یارانه که پول خودمون هم هست این همه هزینه میکنند که مردم انصراف بدند
ارزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۵۰
۱۲
دولت تدبیر هم امتحانشو پس داد/ مردم را بازیچه ی دست خود کرده اند/ نمیخای یارانه بدی این همه اسمان ریسمان نباف/ این یارانه ای که میدی پول قبض های اب و برق و گاز نمیشه چه برسه به بقیه ی مایحتاج مردم/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۵۳
۱۷
خیلی نامردیه که به کسی رای بدی بعد حرفشو قبول نکنی.
لطفا کسانی که به روحانی رای دادند از دریافت یارانه انصراف دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای دادم ولی عمرا انصراف بدم
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید ناشناس جان اشتباها منفی دادم
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
دادش من به این بابا رای دادم که جنسها ارژون بشه و وژیع ما بهتر بشه بعد تو میگی هرکش به این رٱی داده از یارانه اشتعفا بده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما قبول کردی همه حرفای احمدی نژاد رو؟!! پس چرا انصراف ندادی 2 سال پیش؟!! ای نامرد...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف حق زدی من که به یک نامزد دیگه رای دادم پس انصرافی در کار نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها كه بهش راي دادين مديونين اگر انصراف ندين
فرزند شهید ساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۱۸
۲۴
این رو می نویسم برای شما دوستان، نه برای درج شدن
چرا اینطور هستید که به نام شهدا و امام شهدا و دین فعالیت میکنید اما تنها چیزی که نظر ندارید رضای خدا است البته جز اونجور که فکر میکنید رضای خداست
درد حزب و منافعتون رو دارید تا به واقع درد اون چیزی هایی که یدک میکشید
برید فکر کنید اگر اون طرف اشکال داره من که به نام همه چیز رو یدک میکشم چرا بایستی اینطور باشم
خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه
خاله بازی
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورتو متوجه نشدم بیشتر توضیح بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من که نفهمیدم چی گفتی؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما اگه رضای خدا رو بخواهیم باید چار چنگولی انقلابمون و یاد شهدا و حضرت امام رو بگیریم
چون اگه همین انقلاب نبود، بعید نبود که خیلی از ماها دنبال رضایت شیطان بودیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف درستیه اما جای اشتباهی نوشتی باید زیر صحبتهای رییس جمهور بنویسی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ميشه بيشتر توضيح بدي اخه من سوادم زير فوق ليسانسه متوجه نشدم چي ميگي
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۵
۱۱
از تصمیم دولت برای یارانه ها وسبد کالا می توان نتایج زیر را گرفت:
1.دولت عوامل تورم زا را شناسایی کرده ولا اقل به نظرات کارشناسان اقتصادی اهمیت میده.
2.دولت منافع ملی ونتایج بلند مدت اقتصادی رو به تبلیغات ظاهری وحرکات عوام فریبانه ترجیح میده.
3.هدف دولت برای بهبود وضعیت سلامت ودرمان مردم بسیار محکم وجدی است.
4.مسولیت پذیری دولت در مواردی که اجرای اهداف با مشکلاتی رو به رو شده یا ایراداتی دارد قابل تقدیر است.
محمد
|
Netherlands
|
۱۴:۰۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۹
۲
محمود جون یادت بخیر هم ساعت کاری ها باحال بود هم سفر رو برای همه پهن کرده بودی فقیر و غنی
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۱۸
۳
روحانی مچکریم ها کجان نمی بینمشون.
اونایی که میگن روحانی مچکریم باید انصراف بدن نه بقیه.
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۴:۳۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۱۴
۱
جناب روحانی رییس دولت تدبیر وامیداین حرفها ازشما بعید است این حرفهای که جای بی تدبیری وناامیدی است ا اشتغال که خبری نیست جوانان بیکار میگردند بانشستگان با فلاکت ندگی می کنند قیمت دارو ودرمان غوغا میکند وامهای میلیاردی برنمیگردد فساد غوغا میکندگرانی بیدادمیکندحال شما گیردادید به چندرغاز یارانه بااین عملکرد بشما هم امیدی نیست باید فکری دگر کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۳
۱۴
منافع ملی رافدای خودتان نکنید اینقدر سمپاشی نکنید
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
منافع ملی در سکوت در برابر تهدید و منت گذاری بر مردم است ؟ سکوت در برابر باز گشت اشرافیگری و افزایش یکباره 60 درصدی حقوق نهاد ریاست جمهوری است؟ دم نزدن از رانت 650 میلیون یورویی دولتی است که با ادعای مبارزه با فساد به دنبال تسویه حسابهای حزبی و گروهی است در حالیکه از کرسنت هولوکاست دیگری ساخته ؟ و خلاصه سکوت و عدم نقد هر آنچه دولت متبوع شما انجام میدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۵
۲۱
مسئولان سایت صراط چجوری اون دنیا می خواهید رو در روی مردم بایستید
ننگ بر شما
از موقعی که دولت جدید اومده آشکارا دارین بهش حمله میکنید
همین یارانه به خاطر جناب احمدی نژاد که شماها و یه سری کم سواد طرف دارش هستند برداشته شد حالا شما می آد می گید چرا دولت این کارو می کنه؟
اون موقع لال بودید
اگه مردین نظرمو چاپ کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۲
۱۴
دولت تدبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــرو امید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۳
۱۴
خوشم میاد انقدر غیرت وشجاعت داره که با اینهمه فحش و تهدید کار درست رو انجام میده.حالا اگر لیست اموالتون رو دولت فهمید چکار میکنه؟نیخواد ازتون وام بگیره؟بانکها سالهاست برای دادن دو میلیون وام لیست اموال خودت و اجدادت رو میگیرن وما اعتراضی نداریم حالا برای اثبات حق ما برای گرفتن یارانه چراباید بترسیم؟فقط افراد دروغگو از کنجکاوی درمورد اموالشون میترسند.نتیجه بررسی را قطعا در رسانه منتشر نمی کنند و فقط به خودتان میگویند.شما میخواهید مخفی کنید و مختارید در بوق وکرنا کنید.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۱۴
۱
این مقاله عالیه. حتی خود آقای رئیس جمهور هم بخونه تجدید نظر می کنه در راهنمایی ها ومشاوره های اطرافیانش. کاش صراط یه جوری بدست ایشان برسد
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۲۰
۳
اولأ ،یارانه حق مسلم است و دولت موظف به پرداخت ان است
دومأ ، مگر دولت محترم وکالت محضری دارد که بتواند به حساب مردم سرکشی کند
سومأ ، مگر قرار نیست پول سوبسید را به خودمان پرداخت کنند تا خودمان مدیریت کنیم
چهارمأ ، اطلاعات این فرم ها ناقص است و احقاق حق نمیشود
پیشنهاد : باید از کارشناسان دولت قبل استفاده نمود که چگونه یا این مشکلات میخواست یارانه را افزایش دهد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۲۱
۳
اینا اگه صداقت داشتن فرم ثبت نام رو درست طراحی میکردن
سطح درامد کل اعضا خانواده رو باید اعلام کنی اما یه فیلد نزاشتن که اقسا ط بانکی و اجاره بها و... رو اعلام کنی اونوقت انظار دارن مردم انصراف هم بدن
عمرا اگه انصراف بدم
انصراف بدیم که وزرای ملیاردی تریلیاردی بشن ؟؟؟ عمرنات پتاسیم!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۳
۱۹
صراط فقط بلده چرت بنویسه نمی دونم چرا اخه :|
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۲۱
۳
احمدی نژاد یارانه را سفره امام زمان می دانست اما اعتدالیون چه ؟
جدا که در زمان احمدی نژاد یارانه ها شیرین بودند
اما اعتدالیون مرفع یارانه ها را مختص فقیران
بدبخت و سیاه روز می دانند
من که چون یارانه از جیب بابای دروغگویان نیست ثبت نام می کنم حتی اگر داراییم به اندازه ی اکبرها باشد
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۲۱
۶
احمدی نژاد تو برگرد من نوکرتم بیا که دارن دهن ملت رو ...
فقط تو بیا دکتر
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۲۳
۳
"هرکس بگوید یارانه می خواهم مشخص می شود پیام انتخابات 24 خرداد را درک نکرده است و همدست اسرائیل می باشد و از جایی مشخص تغذیه می شود."
شیخ حسن سختگیر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۲۲
۴
ما با کسی عقد اخوت و نبستیم و هر چند به روحانی رای دادایم ولی برنامه های فعلیش را قبول نداریم و از رای خودمون پشیمان هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر اول تحقيق ميكردين بعد راي ميدادين حالا ما وخودتان را بدبخت نميكردين
سيد محمد
|
United States of America
|
۱۸:۴۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۱۵
۲
در شبكه 5 امد و گفت:
اگر ميزان درامد خانواده ي خود را مثلا يك ميليون بزنيد و از بانكي درخواست وامي كنيد كه اقساطش مثلا يك و دويست ميشه بانك به شما اين وام رو نميده چون ما اين اطلاعات شما رو در اختيار بانكها قرار ميديم و اونها ميگن چطور با حقوق يك ميليون ميخوان اين قسطها رو بدين؟
ناشناس
|
United States of America
فرض کنیم حرف اون اشتباه - کسی که 1میلیون تومان درآمد داره میتونه قسط 1200000تومانی بده
ناشناس
|
United States of America
در پاسخ به ناشناس 19اين يك تهديد است بفهم دولت تهديد وارعاب
محمد حسین نجاری برزکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۱۲
۳
با سلام
اینجوری که پیش میره میترسم از روز بیستم فروردین ماه تمام اینترنت کشور قطع بشه و تا سی و یکم ادامه داشته باشه بعدش هم بگن خوب هیچ کسی ثبت نام نکرد یعنی هیشکی یارانه نمیخواد.
از این دولت این کارها هم بر میاد. مواظب باشید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۱۵
۲
نمیدانم اگر یارانه بیت المال است که مال همه است فقیر و غنی هم ندارد حکم خداست بیت المال مال عموم و در قرآن مشخص نشده که بیت المال مال فقیر هاست اگر هم میخواهید ندهید حسن آقا این قدر التماس کردن مردم ندارد یدفعه قطع کنید میترسید اون دنیا جواب بدهید تو یارانه را بده ما خودمون به فقیرها کمک میکنیم بجای اینکه التماس مردم را بکنید برو زنجانیها را کنترل کن حسن آقا بر در سال مدیریت جهادی 4 تا مدیر درست و بی حاشیه بذار در محل های حساس که بیشتر از اینها برای دولت درآمد دارد چراکه اینقدر که ما پول هدر میدهیم بیشتر از یارامه دادن به مردم است حسن آقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افرين حسين آقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۲۳
۳
تفصیر عده ای است که با رای به روحانی هم خودشون را بدبخت کردن هم ما رو!!!!
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که 24000000نفر بودید بقیه کجا رفتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آشنا جان با حرفاي كليد ساز خام شدن
نماز جمعه 29 خرداد 88
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۱۸
۳
اون از سیاست خارجی ذلیلانه و انفعالی!!!!!
اینم از برخورد با شریف ترین ملت دنیا به مانند گداهای نیویورک که دیگه برای گرفتن حقشون هم باید تحت پیگرد قرار بگیرند!!!!
فدای اون مرد که رفته است . . .
بی ادعا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۱۵
۱
هرکس به این دولت رای داده انصراف یارانه هم باید بده .چون حالشان مصداق با این ضرب المثل است که هرکس که خربزه می خورد پای لرزش هم باید بنشیند

پس ماها از خدا می خواهیم که ظهور آقامونو نزدیک کند تا بیشتر از این ،این دولت شرمنده بندگان خدا نشده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۲
۱۵
این قدر بدبخت نباشیم با یه یارانه بشیم مرید با قطعش بشیم دشمن مشکل از جای دیگس کسی دیگه این بدبختی ها رو پایه ریزی کرده الان نشسته کنار داره میخنده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۲۴
۱
منم مثل روحانی هروقت رییس جمهور شدم از یارانه انصراف میدم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۲
۱۵
بازم جای شکرش باقیه که لیست تهدیدات دولت 4 تاست ولی لیست تهدیدات خودتون رو دیدید که 5 تاست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت چه طرفدارهای باسوادی داره!
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۲۰
۴
آمریکا هی میزنه تو سرشون اینا هی میخندن و دولا میشن که اونا سوار شن بعد برای مردم بدبخت و مستضعف خودمون شاخ و شونه میکشن و مرددددددد شدن. خاک بر سرتون برای تدبیرهای احمقانتون، احتمالا تعداد مستضعفینی که توی روستاها هستن و کمتر دسترسی به اینترنت و وسایل ارتباطی دارن شامل بیشترین انصرافی ها باشن بیچاره ها
حالا برید تو فیس بوک بوق بزنید و منتظر لایک باشین. دوستانی که به این دولت رای دادن ارادت خودشون رو به تدبیر با انصراف از یارانه نشون بدن ببینم چقدر مرد هستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زدی تو خال اصغری به مولا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۳
۲۱
خدا از سايتت نگذره كه فقط به دولت مردمي روحاني ميتازي وميخواهي كه دولت قبلي را خوب نشون بدي
مردم متوجه كارات هستند ولي به اذن خدا موفق نميشوي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۲
۳
ساعت 00:22 دقیقه ی 20 فروردین، همچنان سایت بالا نمیاد!
ضحي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۳
۱۷
صراط اون مرد رفته است باوركن وفايده ندارد اين جنجال ها عليه دولت روحاني وفقط خودتوخسته ميكني وازچشم مردم ميندازي
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۶
۵
من به این دولت رای ندادم ولی متاسفانه این دولت هم مثل دولت قبل بی منطق حرف میزنه وکار میکته...متاسفم....هنوز هم منتظر یک دولت مقتدر هستیم که.
نه سر تمامیت ارضی کشور .
نه سر پیشرفت های داخلی کشور با کسی مذاکره نکنه ...اینا همشون با خنده هاشون به مردم توهین میکنن ....جای تاسف داره ...به امید دولت مقتدر....
محمد د
|
United States of America
|
۰۱:۱۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۲۱
۳
1_اگر نصف این تبلیغ که از طرف دولت برای انصراف از دریافت یارانه میشود در جهت فرهنگ عفاف و حجاب میشد شاهد این همه هنجارشکنی اکنون در جامعه نبودیم
2_قبل از هدفمندی میگفتند هدفمندی موجبرشد و شکوفائی تولید و صنعت و زیر ساختهای کشور خواهد شد .ولی الان تبلیغ میشود عدم دریافت یارانه یا انصراف از آن موجب رشد و شکوفائی در بخش درمانیست.سوال اساسی اینجاست که اگر انصراف من اینهمه در توسعه کشور دخیله چرا قبل از پرداخت و اجرای یارانه ها شاهد توسعه نبودیم؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۸
۳
بابا اینم سایته گذاشتن یا در حال بروز رسانیه یا میگه شماره حساب اشتباهه
اینم یارانه خود بخود کاری میکنن نتونیم ثبت نام کنیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۳
۳
من ميخوام بدونم اگه خدايي نكرده جنگي بشه كاري به اونايي كه يارانه نمي گيرن ندارن و همه مشكلات و ... رو آقايان يارانه بگير و ىارانه خور حل ميكنن...!؟
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۲
۳
دولت به جای این مسخره بازیا بره سراغ ویژه خوارها وجلوی امثال خاوری و بابک زنجانی رو بگیره بعدشم دولت با این همه درامد حاصل از واردات وصادرات گمرک جرایم نیروی انتتظامی زمین و مسکن نفت و......
چطور وقتی که تصمیم گرفتن یارانه بدن حساب کتابها درست بود حالا چی شده که نمیشه دیگه یارانه داد باتوجه به این که درامد دولت افزایش هم پیدا کرده وقیمتها ومالیاتها به شدت افزایش پیدا کرده اما حقوق کارگران وکارمندان افزایشی نداشته وای به حال بیکاران ودانشجویان وسربازان و از کار افتادگانی که تحت پوشش هیچ جا از جمله بیمه وبهزیستی نیستند.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۳
۲۳
صراط دیگه داره رسما تبدیل به پایگاه تخریب دولت میشه. اصلا کار شما تحریب است. 8 سال تخریب مملکت و حالا تحریب دولت. دولتهای نهم و دهم پولی رو که باید صرف توسعه مملکت میکردند مثل صدقه به مردم دادند و نقدینگی بالا رفت و تورم افسار پاره کرد. به چه چیزی شما اعتقاد دارید؟؟؟؟؟؟؟
فرزند شهید کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۲۰
۱
واقعاً برای شما و دولت متاسفم شمایی که دم از دولت تدبیر و امید میزنید پس چرا وضع مملکت بدتر شد 100 رحمت به دکتر احمدی نژاد به نظر من رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خامنه ای باید وارد عمل شوند و به تمام این بی عدالتی ها و ناملایماتی که با مردم ایران می شود خاتمه دهند .
عرب مکانی
|
-
|
۰۷:۴۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۱
۸
صراطی های ترسو! اگر جرات و عرضه دارین همانطور که هتاکی ها و فحاشی های مخاطبین به احمدينژاد را منتشر میکردید! درباره ی روحانی هم کوتاه نیامده و حقایق را منتشر نمایید......
ناشناس
|
-
اگه حقیقتی وجود داشت، آقای حقوقدان میومد در گزارش 100 روزه دوم می گفت... اینا از تدبیره
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۲۰
۴
دورو بر دکتر احمدی نژاد
منتظرتیم دکتر
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۶
۲
رفتم تو سایت refahi.ir اعلام نیاز!!! کنم بعد از گرفتن اطلاعات یه صفحه باز شده میگه سامانه در حال به روز رسانی می باشد!
خب بگو انصراف اجباریه دیگه!!!!
والااا ...
ساعت 8:18 صبح 20 فروردین 92
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۲
۲۲
مسولین سایت صراط چرا وقتی که احمدی نژاد این طرح غلط اجرای یارانه ها را آغاز کرد کسی اعتراض نکرد، کجای دنیا دیدید که همه مردم کشور حقوق بگیر دولت باشند، اگر احمدی نژاد عقل و شعور داشت آنوقت که 50 نفر اقتصاد دان به او گفتند که الان موقع اجرای هدفمندی یارانه های نیست به حرف آنه گوش می کرد آلان این مشکلات وجود نداشت متأسفانه در دوران 8ساله احمدی نژاد کسی به رفتار و اعمال او واکنشی نشان نداد و هر تصمیم غلطی که دلش خواست گرفت و این شد وضع مملکت که یک نمونه ش پایین آمدن ارزش ریال در مقابل ارزهای خارجی است.
ناشناس
|
-
فعلا که دولت تدبیر با بالا بردن قیمت ها و انصراف دادن مردم میخاد چرخ زندگی رو بچرخونه...
ناشناس
|
-
اتفاقا من يادمه كه همه از كارش تعريف ميكردن وميگفتن جراحي بزرگ حالا شما چي ميگي؟
زرشک
|
United States of America
|
۰۸:۳۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۲۶
۳
دنیای عجیبی است
دولت کثیف اوباما و دولت راستگویان روحانی هر دو می خواهند از ملت قهرمان ایران راستی آزمایی کنند
عجب دنیایی شده
مجمع کارمندان مظلوم و معترض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۲۳
۱
دولت تهدید و نامیدی - سیاست حذف یارانه کارمندی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۵۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۰
۲
سایت رفاهی که دچار اشکال شده و خطا می دهد
arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۰
۲
سامانه در حال به روز رسانی است، بعدا مراجعه کنید.
صراط فقط شما می توانید اطلاع رسانی کنید
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۲ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۵
۲
سایت رفاهی در پیتی قطع است و وسط عملیات خطا می دهد
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱
۳۶
انقدر دولت رو تخريب كنين كه تخريب دونتون پاره بشه
arash
|
Iran (Islamic Republic of)
از دولت و حامیان آن انتظار ادب بیشتر از این بود
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا" که منفیدون جنابعالی داره پاره میشه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۴
۳
سلام
سايت يارانه ها كار نمي كنه ؟
چه كسي پاسخ گو مي باشد .
arash
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز سایت خوب کار میکنه ، مردم نخواستند و انصراف دسته جمعی دادند
سمیه
|
-
|
۱۰:۰۴ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۲۷
۱
سلام
یادمه تو اولین نطق تلویزیونی جناب روحانی گفتند ما تو زندگی مردم سرک نمیکشیم چون این کار زشتیه و باعث بی اعتمادی میشه و دیگه مردم اعتماد ندارن ک پول بزارن تو بانکا و ضررش به خودمون میرسه!!!!! حداقل حرفای خودتو نقض نکن !!!!!!!!!!
اونایی ک دارید از کارای اشتباه کورکورانه دفاع میکنید آدم بمیره بهتر از اینه که بردارن بگن همجنس بازی رو چرا آزاد نمیکنین ، به جایی رسیدیم که اونا بگن چرا هم جنس بازی رو آزاد نمیکنین و بشین با سران ما راجع به همچین چیزایی بحث کنن !!!!!!!!!!!!
متاسفم
مهدي
|
Japan
|
۱۰:۳۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۳۳
۱
لحن حرف زدن اقايون ادم رو ياد رضا خان ميندازه. عرضه مملكت داري ندارن با تهديد حرف ميزنن چند وقت پيشم جهانگيري گفته بود مردم انتخاب كنن يا يارانه يا حل مشكلات!!!!!!! تو رو خدا لحن رو دقت كنيد!!!
حمید
|
Japan
اینا اصلا هیچ احساس محبتی نسبت به مردم ندارند ببینید هنوز هیچی نشده از باب ارباب با رعیت و با تحکم و با منت با مردم صحبت میکنند ولی به اشراف و آقا زاده ها که میرسند سانسور شدیدی رو حاکم میکنند و چگونه از کابینه ای که افرادش به جای تخصص، عمدتا امنیتی و فسیل و اشرافی و مال مردم خور (حامیان کرسنت) است میتوان انتظار استیفای حقوق مردم رو داشت بلکه به مردم که میرسند میخواند مو رو از ماست بکشند ولی به اون 30 نفری که 80 درصد بدهیهای بانکی به اونا مربوطه میرسند پرونده اونا رو از بخش مبارزه با مفاسد به بانک برمیگردونند و بهشون 5 سال دیگه مهلت پرداخت میدند؟!!
اینا با مردم خشک و بی انعطاف و با کدخدا و نوچه هاش مهربان و با لبخند و با سعه کامل صدر برخورد میکنند هرچند آماج توهین و تحقیر و زورگویی آنها قرار بگیرند و در یک کلام ایشان اشدائ مع الفقرا و رحما مع الکفار هستند.
arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۸
۰
صراط جان بخدا واجبه بعضی از نظرات درست برجسته تر و یا تیتر اصلی قرار دهید
morad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۸
۱
يارانه همان سرانه نفت هر ايراني هستش حتي ميلياردرها اكه برداخت نشد قانون مشكل داره ويه جايي حيف و ميل ميشه
پارادوکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱
۸
جالبه!! 7تا نظر تایید نشده 3 تاش مال منه!! انقدر از حرف حساب می ترسین؟ اهانتی توش نبود که! فقط سابقه انصراف از یارانه رو گفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۶
۲
اين سايت www.refahi.ir كه كار نميكنه از صبح تا كنون همكاران تلاش كرده اند كه وارد سايت بشند اصلا قادر به پذيرش متقاضي ثبت نام نبوده به هر حال ا ز اين حال و روز اين سايت پيداست كه مردم را سر كار گذاشته و اين هم يكي از ان همان خدمات سبد كالاي اين دولت اميد است. سالي كه نكوست از بهارش پيداست از سبد كالاش معلوم بود كه سركاريه
ناشناس
|
Austria
|
۱۵:۱۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱
۸
اینی که الان نشستی داری این پیام ها رو سانسور میکنی، یا تایید میکنی، می خواستم ازت بپرسم تو چرا ذهنت رو میدی دست این رو اون؟ به خودت بیا عزیز، قوی باش،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۲
۱
اگر هم تعداد مثلا یک میلیون هم ثبت نام نکنند دولت با این پول مثلا می خواد چکار کنه؟ ها؟
مگر اینکه برای خود شیرینی آمار غلط بده که چندین میلیون انصراف داده اند. حالا می بینیم پایان این بازی را
دولت آقای روحانی فکر می کنه هرکی بهش رای داده حتما به حرفش هم گوش باید بکنه.
فدایی محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۲
۳
دل می رود زدستم ای صاحبدلان خدا/ محمود برگرد که بیچاره کردند ما را/آن قصر که محمود در آن جام گرفت/ محمود برفت و اکبر در ان آرام گرفت/ حاج محمود که سالیان سال پول میدای همه عمر / دییدی که ال کلید وعد هایش را پس گرفت/
محمود که آفرینش است خاکش / هزاران آفرین بر حان پاکش/ چراغ افروز چشم اهل بینش/ طراز کارگاه افرینش
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۴
۲
سلام
اولاً اصل هدفمندی یارانه ها کار بسیار خوبی بود ولی شیوه اجرای آن نه!! دوماً اون روزی که احمدی نژاد می گفت از گرفتن یارانه انصراف بدید همین آقایونی که امروز مردم رو تشویق به انصراف می کنن مثل"مرعشی"!! می گفتن نه این یارانه حق همه است چون بیت الماله!!! همه بطور مساوی بهره می برن! اما امروز ورق برگشت؟؟؟؟؟؟؟
داد از بی انصافی! داد از تعصب های حزبی و گروهی!! داد از بیماری های فکری علاج ناپذیر!!!؟؟؟ داد از کینه توزی های نابجا؟؟؟............
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۰
۱
من که تازه ازدواج کردم نمیتونم جدید ثبت نام کنم
کلی دردسر گذاشتن جلو پام
اول بابام اسم منو زیر مجموعه ش بنویسه
بعد من برم جدا کنم
خدا وکیلی احمقانه نیست ؟
خب خودم یه سر همون اول ثبت نام کنم
چه کاریه
فقط مردم ازاری بلدین
ارش خراط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۰
۲
همه سر و ته یک کرباسید.بیچاره ملت ایران که بازیچه بازی شما ها شده است
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۲
۱۷
دروووووود بر شیخ امـــیـــد ...
فرزدق شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۲
۱۷
یک توصیه به صراط:
به مردم بپیوندید. ممنون
ملت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۸
۲
دولت تحقیر و یاس....
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۵
۱
یک سوال تکلیف آنهای که 1100000تومان حقوقش ویا در آمدش میباشد در کدام ستون باید تک زده شود آیا 600000 تومان تا یک میلیون تومان منظور میشود یا 10000000تا 20000000 منظور میگردد اگر دومی باشد که اکثر یارانه بگیران در سطح یک میلیون خورده ای هستند ستونی هم باز نکردند که توضیح داده شود. آیا این فرم ترفند دولت نیست که اکثریت را از گرفتن یارانه محروم کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۵
۲
من حاضرم يارانه نگيرم به شرطي كه تبعيض از كشوررخت بربنددوعلي دايي طبق خبربرنامه نود روزي 7 ميليون واندي از باشگاهي كه آويزان بيت المال است نگيرد.
دولت بحاي اينكه يارانه را ازمردم سلب كند برود سراغ كاروباردرستها نظير شركتهاي اقماري آقازاده ها،مافياهاي چاق وچله شده از رانت دولتي ماليات درست وحسابي ازاونها بگيرد با پولي كه به ملت ميدهد برابري ميكند.
محسن قرباني
|
United States of America
|
۲۱:۴۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۸
۶
بدترين و ضعيف ترين دولت دولت روحاني است فردا که با هزار تومن دو عدد نان گرفتي بنزين ليتري 1000وقبوض اب و برق و گاز وتلفن نجومي اومد به حرفم ميرسي تازه بدتر از اون در قضيه هسته اي و فرهنگي اين دولت غرور ما رو شکست
لیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۸
۵
اینقدر از دولت حمایت کنید تا حمایت دانتان پاره شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱
۸
گروه اقتصاد صراط با سلام فکر کنم شما در زمان دولت نهم ودهم خواب بودید ونمی دونستیت که با هدفمند کردن یارانه چه بلای سر اقتصاد ایران می آید خواهشا گناه را گردن هاشمی یا دولت اعتدال نندازید
محمد
|
Azerbaijan
|
۰۰:۲۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۷
۰
با سفره گدائی رئیس جمهور و سرگردنه گرفتن مسئولان که نمی شود بر قلوب این ملت حکومت کرد؟
بهرام ساکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۱۰
۰
1) آیا یارانه در قبال افزایش قیمت حامل های انرژی است. حال چرا با افزایش حامل های انرژی باید یارانه قطع شود؟
2) خواهشمند است دارایی های افراد منصرف(نمایندگان،وزیران،قضات و....)مورد بررسی قرار گیرد.آیا درآمد آنها نسبت به تعداد خانواده مانند کارمندان دیگر است؟
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۹
۱
معلوم نیست با این یارانه ای که میخوان با منت بدم به مردم قراره چه ضربه ای به مردم بزنن و چه باجی رو از حکومت بگیرن؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۸
۱
کمی تفکر:
پرداخت یارانه توسط دولت ، نه یک امری از سر لطف و دلسوزی بلکه وظیفه دولت و حق قانونی و شرعی مردم از منایع عمومی کشور و بیت المال است. فراموش نکنیم که در قانون هدفمندی یارانه ها آمده است در صورت آزادن نمودن قیمت ها ، باید بجای آن مقداری یارانه و سوبسیت به مردم پرداخت شود.
اسیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۳
۷
مسلما طرح هدفمندی یارانه ها طرحی غلط بود و ضربه بزرگی به اقتصاد مملکت زد که جبران آن به سختی صورت خواهد گرفت .به جای این طرح غلط که با تزریق پول در جامعه و بالا بردن نقدینگی می انجامد ، میشود سیستم مالیاتی کشور را قوی کرد تا فقط قشر حقوق بگیر مالیات ندهد . در ضمن کسانی که این طرح غیر منطقی را تصویب و اجرا نمودند که باعث ضربه مهلک به اقتصاد کشور شد باید در دادگاه صالحه محاکمه گردند.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۴
۱
اقایان کذام اقتصاد را قبول دارید اقتصاد تجاری یا اقتصاد صنعتی اقتصاد تجاری که بیشتر از این نیست اما رفتن بسوی اقتصاد صنعتی مراحل خاص خود را دارد که فعلا در ایران با این وضعیت میسر نیست پس باید به همین شکل خطا و ازمون صورت بگیرد تا راهی مناسب پیدا شود
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۱۵
۵
احمدی نژاد یادت به خیر .خدا یاورت باشه
مرگ بر اسرائیل
|
Germany
|
۱۲:۰۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۱۰
۴
سلام بر یارانه بگیران فقیر... ..... کجای احمدی نژاد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۵
۱
کلا این دوتا دولت خیلی مثل همن. جمعیت 150 میلیونی طرح خنده داریه که جفتش هست. تو تورم و گرونی و کارهای مسخره هم که از هم سبقت میگیرن!! اخه این سبد کالا چه مسخره بازی بود که در اوردن؟ جلو تورم رو بگیر اقا این چه بساطیه؟ یارانه یارانه یارانه...همه چیز رو 100 برابر کردن بازم میگن یارانه. پدر ملتو دراوردید خدا ازتون نگذره
محمد مجتبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۱۰
۳
شما به اين نكته توجه كرديد كه شيوه ثبت نام خيلي عجيب طراحي شده مثلا اطلاعاتي كه از شما مي خواهد واقعا مي شود خرج و دخل شما را بررسي كرد !!!! در نتيجه آدم شك ميكنه كه احتمالا دولت افرادي را از قبل شناسايي كرده و اين ثبت نام فرماليته است شما توجه كنيد اكثر كارمندان دولت حقوقي بين 1 تا 5/1 ميليون مي گيرند و كلي هم وام دارند مي دهند چرا در فرم مذكور جاي مشخص نشده كه حقوق دقيق ما چقدر است و خالص دريافتي چقدر؟!!! پس نتيجه مي گيريم اين ثبت نام قدري مشكوك است و از قبل افرادي كه بايد يارانه دريافت كنند مشخص هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۶
۶
رای من کجاست؟
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۴
۱۸
خیلی احمقین که همه عالم و آدم - حتی مراجع تقلید- دارن می گن از یارانه به خاطر کمک به دولت و پیشرفت کشور و دستگیری از نیازمندان انصراف بدین، شما وطن فروشای خوارج صفت نادان می گین انصراف ندین! بدجوری دارین خودتون از این که هستین، منزوی تر می کنین.
امیر محمودی منش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۱۷
۷
به امید بازگشت دوباره دکتر احمدی نژاد زنده باد احمدی نژاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۵
۱۳
لطفا شعار سایتتون رو عوض کنید. به این شکل: " ما به جز شیطان با کسی عقد اخوت نبسته ایم". این شعار برای سایتتون مناسبتره. رهبری اینهمه توصیه می کنند به اینکه همه دولت رو همراهی کنند. اما شما که مدعی ولایی بودن هستید، هیچ اهمیتی به این توصیه های رهبری مظلوم و تنها نمی دهید. اوف بر شما یاوران شیطان. خون به دل رهبر کردید. خدا به دادتون برسه سر پل "صراط" ی که اصلا اعتقادی بهش ندارید.
samira
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۱۲
۴
خدیا جون ما رو بگیر از دست اینها فقط راحت شیم والله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۰
به قول امام حسین(ع) اگر دین ندارید آزاده باشید. چوب لای چرخ مملکت گذاشتن به بهانه طرفداری از این حزب و آن حزب، پامال کردن خون شهدا است. صرفا چون روحانی از فلان حزب است با دیده متعصبانه و منفی به کارهایش نگاه می کنید. اگر ائمه ی معصومین هم بودند مسلما بهانه ای برای مخالفت با آنها پیدا می کردید. چرا نمی گذارید مملکت پیشرفت کند من نوعی از حق خودم نمی گذرم و در آخرت حقم را از شما خواهم گرفت. از شهدا خجالت بکشید. طرفداری از حزب، به چه قیمتی به قیمت نابودی کشور و تخریب همه ی اشخاص! به شما می توان گفت انسان؟!!!