۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷

سفر عارف برای راه‌اندازی ستاد استانی

محمد‌رضا عارف روز چهارشنبه 27 ماه جاری به منظور افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان در مشهد به این شهرستان سفر خواهد کرد.
کد خبر : ۱۷۳۴۳۰
 صراط: اصلاح‌طلبان با شروع سال جدید فعالیت‌های جدید خود را نیز برای کسب کرسی‌های پارلمان دهم آغاز کرده‌اند به گونه‌ای که جبهه اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان به منظور دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب اصلاح‌طلب مردم‌سالاری نیز دیروز طی یک نشست خبری اظهار داشت که «ما برای انتخابات مجلس دهم نیز برنامه‌ریزی جدی خواهیم داشت هر چند به دنبال ائتلاف اصلاح‌طلبان نیز هستیم».

کواکبیان همچنین گفته است که بنا داریم برای انتخابات مجلس دهم فعالیت جدی حزبی داشته باشیم و اگر در ماه‌های آخر به نتیجه برسیم حضور پیدا خواهم کرد اما اینکه از تهران کاندیدا می‌شوم یا سمنان فعلا مطرح نیست.

وی در مورد سرلیستی عارف نیز تاکید کرده که اینکه از الان سرلیست مشخص کنیم پخته نیست چرا که شاید کسی قوی‌تر از این افراد بیاید.

محمد‌رضا عارف هم که اخیراً ریاست بنیادی با عنوان «امید ایرانیان» را عهده‌دار شده و بر سر سرلیستی و یا عدم سرلیستی وی نیز جنجال‌های بسیاری در طیف اصلاح‌طلب به وجود آمده است، اخیراً تصریح کرده که «حتماً و محکم محکم در انتخابات مجلس آینده حضور پیدا خواهم کرد».

وی که به عقیده کارشناسان به بهانه ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال تشکیل حزب است، چهارشنبه این هفته (27/01/93) به عنوان رئیس بیناد امید ایرانیان برای افتتاح دفتر این بنیاد به مشهد می‌‌رود.

بنیادی که از دید کارشناسان سیاسی نقش راهبردی در جریان تبلیغات انتخاباتی این کاندیدای احتمالی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌تواند داشته باشد.

علیرضا خامسیان رئیس روابط عمومی دفتر محمد‌رضا عارف نیز در این باره به خبرنگار فارس گفت: آقای عارف در این سفر یک‌روزه به سخنرانی خواهد پرداخت و برخی از اعضای هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان نیز وی را در این سفر همراهی خواهند کرد.

منبع: فارس