۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

تازه ترین شعار انتخاباتی اوباما

رئیس‌جمهوری آمریکا پس از ماه‌ها دفاع از قانون خدمات درمانی، در ‌آستانه رقابت انتخاباتی با جمهوری‌خواهان برای کسب حمایت زنان به مبارزه با سیاست‌های جنسیتی پرداخته است.
کد خبر : ۱۷۳۵۹۴
صراط: به نقل از خبرگزاری ‌آسوشیتدپرس، مشاورهای کاخ سفید معتقدند که هیچ گروهی به اندازه خانم‌های مجرد برای حمایت از دموکرات‌ها در انتخابات پیش رو مهم نیستند.

در واقع باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا می‌خواد زنان این کشور را مجاب کند که دموکرات‌ها به افزایش امتیازات مالی آنها در شرایط دشوار اقتصادی اهمیت می‌دهند. وی علاوه بر این جمهوری‌خواهان را به مانع‌سازی در این راه متهم می‌کند.

این در حالی است که جمهوری‌خواهان با آگاهی از تاثیری که حمایت‌های پیشین زنان از اوباما و دموکرات‌ها در به قدرت رسیدن آنها داشته است، متعهد شده‌اند که به این اظهارات اوباما واکنش نشان دهند.

در همین راستا، کمیته ملی جمهوری‌خواهان قصد دارد زنان زیر 40 سال را استخدام کرده و آموزش دهد تا پیام این حزب را در 14 هفته مانده به انتخابات، پخش کنند.

آنها همچنین از کاندیداهای جمهوری‌خواه خواسته‌اند تا زنان و دختران خود را نیز در تبلیغات انتخاباتی‌شان بگنجانند و زنان را در مراسم‌های خود مشارکت دهند. آنها همچنین به این نکته اشاره کرده‌اند که کارمندان زن در کاخ سفید از کارمندان مرد کمتر حقوق می‌گیرند.

جمهوری‌خواهان علاوه به این‌ها آمارهایی تهیه کرده‌اند که بر اساس آنها در دوره اوباما فقر بین زنان افزایش یافته است.


منبع: ایسنا