۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷

ابهام در ادامه همکاری مربی کروات

دو دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را می‌توان آزمونی دشوار برای زلاتکو کرانچار عنوان کرد، همچنان که نتیجه به دست آمده در این دو دیدار تکلیف آینده همکاری سپاهان با مربی کروات را مشخص خواهد کرد.
کد خبر : ۱۷۳۵۹۶
صراط: زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال سپاهان سومین فصل حضورش در فوتبال اصفهان را در شرایطی سپری می‌کند که اقبال سابق را از سوی ورزش دوستان اصفهانی نسبت به خود نمی‌بیند.
 
کرانچار که در میانه‌های لیگ یازدهم به تیم سپاهان پیوست، توانست در نخستین سال حضورش در این تیم به عنوان قهرمانی لیگ دست پیدا کند. قهرمانی با سپاهان موجب شد تا کرانچار برای لیگ دوازدهم نیز روی نیمکت سپاهان بنشیند، اما این بار در لیگ توفیقی به دست نیاورد و در جام حذفی قهرمان شد تا برای لیگ سیزدهم نیز اعتماد مدیران سپاهانی را جلب کند.
 
با این حال لیگ برتر سیزدهم برای کرانچار و تیمش نتیجه خوبی را به همراه نداشت، چراکه سپاهانی‌ها به قهرمانی دست پیدا نکردند و پس از یک دهه نیز از کسب سهمیه آسیایی بازماندند تا پس از سال‌ها اصفهان در لیگ قهرمانان نماینده‌ای نداشته باشد.
 
نتیجه نگرفتن کرانچار در لیگ برتر و عدم دست یابی به سهمیه آسیایی موجب شد تا برخی از هواداران سپاهان در اعتراض به عملکرد کرانچار شعارهایی را سر بدهند اما با این حال عملکرد این مربی کروات در مجموع در تیم سپاهان رضایت بخش بوده است و از این رو نمی‌توان به صراحت در مورد همکاری یا عدم همکاری با وی نظری داد.
 
با این حال نتیجه به دست آمده توسط تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند تاثیر به سزایی در وضعیت ادامه همکاری این مربی با طلایی‌پوشان اصفهانی خواهد داشت زیرا در صورت حذف زود هنگام سپاهان از دور مسابقات، بدون تردید شانس این مربی برای جلب نظر موافق هیئت‌مدیره بسیار دشوار خواهد بود و شاید سند خداحافظی این مربی از فوتبال نصف جهان را امضا کند.
منبع: فارس