۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳

می‌خواهند سپاهان و استقلال را به لیگ یک بفرستند؟

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: نایب رئیس فدراسیون فوتبال به جای تهدید به ما کمک کند.
کد خبر : ۱۷۳۶۰۴

صراط: مسعود تابش در واکنش به تهدید کسر امتیاز از تیم‌هایی که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار ندادند و ممنوعیت فعالیت آنها در فصل نقل و انتقالات از سوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: آیت‌اللهی به جای تهدید به ما کمک کند. ما چگونه بدون 6 بازیکن اصلی به میدان برویم،‌ آنهم مقابل تیمی چون السد قطر؟!

وی افزود: استقلال که 4 بازیکن داشت نفراتش را نداد و به عربستان رفت. ما نمی‌گوییم به تیم ملی بازیکن نمی‌دهیم بلکه تنها یک هفته فرصت خواستیم تا بازیکنان ملی‌پوش ما از عربستان مستقیم به آفریقای جنوبی بروند.

قائم مقام باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: من آیین‌نامه مورد استناد آیت‌اللهی را ندیده‌ام اما اگر چنین قانونی باشد با 3 بر صفر شدن بازی‌ها سپاهان و استقلال به لیگ یک می‌روند. آیا می‌خواهند چنین کاری انجام دهند؟!

وی ادامه داد: گفته‌اند چرا زودتر به فدراسیون نگفتید در حالی که 2 هفته است تمام مسئولان باشگاه سپاهان در مذاکره با فدراسیون همین موضوع را اعلام و تاکید کرده‌اند، بازی سپاهان در آسیا آن هم وقتی هنوز فرصت داریم نیز یک دیدار ملی است و ما چگونه می‌توانیم بدون نیمی از بازیکنان اصلی خود وارد زمین شویم؟!

تابش تاکید کرد: در هر صورت بازیکنان سپاهان اکنون در اصفهان هستند و کرانچار قصد دارد از آنها در دیدار فردا (سه‌شنبه) برابر السد استفاده کند.


منبع: تسنیم