۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸

جزئیات دیدار ظریف با حاکم دبی

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در ادامه سفر خود به امارات متحده عربی روز چهارشنبه با شیخ محمد بن راشد آل مکتوم نخست وزیر، معاون رئیس دولت امارات و حاکم دبی دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر : ۱۷۳۷۷۴
صراط: به نقل از خبرگزاری دولتی امارات "وام"، محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس دولت امارات، نخست‌وزیر و حاکم دبی ظهر امروز با حضور شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با شیخ محمد بن راشد آل مکتوم نخست وزیر امارات متحده عربی با تاکید بر ضرورت گسترش روابط دو کشور، آمادگی ایران را برای تقویت این روابط و همکاری ها در بخش های مختلف اعلام کرد.

این دومین دیدار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نخست وزیر امارات از زمان مسوولیت در دستگاه دیپلماسی است.

وزیر امور خارجه برای شرکت در دومین کمیسیون مشترک عالی اقتصادی ایران و امارات و دیدار با مقامات اماراتی به این کشور سفر کرده است.

در این دیدار دو طرف پیرامون روابط دوجانبه بین دولت امارات و جمهوری اسلامی ایران ، تحولات منطقه و راه‌های تقویت صلحو ثبات در جهان به گفتگو پرداختند.

در این دیدار "دکتر محمد جواد ظریف" وزیر امورخارجه کشورمان دعوت رسمی "دکتر حسن روحانی" از حاکم دبی برای سفر به ایران را تقدیم "شیخ محمد بن راشد آل مکتوم" کرد.


منبع: تسنیم