۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

بانوان مسیحی در حرم حضرت معصومه(س)

جمعی از بانوان مسیحی اتریش و سوئیس در حرم بانوی کرامت حضور یافتند و ضمن گفت‌وگو با مسئولان آستان مقدس قم از بخش‌های مختلف حرم دیدن کردند.
کد خبر : ۱۷۳۸۳۵
صراط: به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، در این دیدار 21 نفر از اساتید و فرهیختگان اتریش و سوئیس عضو سازمان E.P.I.L در حرم مطهر حضور یافتند.

حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در این بازدید به تبیین جایگاه کریمه اهل‌بیت و دیدگاه مسلمانان نسبت به پیامبران الهی ادیان مختلف پرداخت.

بازدید از موزه آستان مقدس قم از دیگر برنامه‌های میهمانان حرم حضرت فاطمه معصومه (س) بود؛ در ادامه این بانوان مسیحی میهمان سفره غذای تبرکی آستان مقدس قم شدند.

این بانوان که از اساتید و فرهیختگان اتریش و سوئیس هستند در راستای آشنایی با دین اسلام وگفت‌گوی دینی درباره مسیحیت و اسلام به میزبانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وارد کشور شدند که حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و بازدید از جامعه‌الزهرا (س) و کتابخانه آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی از جمله برنامه‌های آن‌ها در سفر به قم بود.

منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز