۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
بیانیه جمعی از دانشجویان بسیجی استان اصفهان در واکنش به دفن احتمالی ریچاد فرای:

خاک اصفهان جای علف‌های هرز نیست

جمعی ازدانشجویان بسیجی استان اصفهان اعلام کردند: اصفهان محل اجتماع شهیدان و مردم پاک این مرز و بوم است نه دشمنان این مردم و این دو کنار هم جمع نمی‌شوند و این خاک جای علف‌های هرز زباله‌دان نیست!
کد خبر : ۱۷۳۸۷۰
صراط: جمعی از دانشجویان بسیجی استان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با دفن احتمالی ریچاد فرای در اصفهان اعلام کرد: اصفهان محل اجتماع شهیدان و مردم پاک این مرز و بوم است نه دشمنان این مردم و این دو کنار هم جمع نمی‌شود و این خاک جای علف‌های هرز زباله‌دان نیست!

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

" آقایان مسئول چند وقتی است زمزمه‌هایی به گوشمان رسیده مبنی بر اینکه قرار است جنازه یکی از جاسوسان یزیدیان زمان در شهر علم‌دار خمینی(ره)، حاج حسین خرازی دفن شود، لذا بر خود فریضه دیدیم چند نکته را به شما یادآور شویم.

آقایان، اینجا اصفهان است، مدفن 7400 شهید جنگ تحمیلی، این خاک محل اجتماع شهیدان و مردم پاک این مرز و بوم است نه دشمنان این مردم، این دو کنار هم جمع نمی‌شوند.

اینجا اصفهان است، شهر 40 عالم، پایتخت فرهنگی جهان اسلام.

آقایان، جوار زنده رود محل دفن مردگانی نیست که سال‌ها کارگزار ابوسفیانی‌های زمان بوده‌اند.

آقایان از دل این خاک گل‌هایی همچون علامه مجلسی، آیت الله بهبهانی، آیت الله مدرس، آیت الله بهشتی، همت و ... روییده است، این خاک متبرک است، جای علف‌های هرز زباله‌دان نیست!

آقایان قابیل از کلاغی آموخت که چگونه با دفن جنازه برادرش کار زشتش را نهان کند؛ اما شما با دفن این جنازه در این خاک زشتی خود را نمایان می‌کنید.

آقایان، درست است، ما هم نسل بچه‌های عملیات محرم نیستیم ولی از نسل آنان که هستیم، ما افسران جنگ نرم عمارگونه مساله را وضوح می‌بخشیم ولی بدانید اگر جایی احساس کنیم که انقلاب از مسیرش منحرف خواهد شد همانند مالک اشتر وارد میدان نیز خواهیم شد. "
منبع: فارس