۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱
بهتر از الجیش بودیم

فرکی: به بازیکنانم گفتم به کم قانع نشوید

سرمربی فولاد خوزستان گفت: به بازیکنان تیمم گفتم که به کم قانع نباشند و برای بهترین‌ها تلاش کنند.
کد خبر : ۱۷۳۹۰۵
صراط: حسین فرکی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل الجیش گفت: به همه مردم خوزستان تبریک می‌گویم. ما این بازی را تهاجمی شروع کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم اما خوشبختانه با تلاش بازیکنان و فرهنگ بالای تماشاگران اهوازی گل خورده را جبران کردیم در نیمه دوم هم صاحب توپ و میدان بودیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم اما خوشحالم که 3 گل به ثمر رساندیم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: الجیش از بهترین تیم‌های گروه ما بود اما ما موفق‌تر عمل کردیم و با توجه به اینکه به 3 امتیاز بازی نیاز داشتیم توانستیم آن را کسب کند. موضوعی که مرا خوشحال‌تر می‌کند این است که خدای سبحان به من و همکاران پاداش بزرگی داد تا انشاءالله بتوانیم خانه خدا را زیارت کنیم. این پاداش بی‌نظیرترین پاداش من به حساب می‌آید. 

وی در مورد اینکه آیا به قهرمانی در آسیا فکر می‌کند یا خیر، عنوان کرد: به بازیکنان تیمم گفتم که به کم قانع نباشند و برای بهترین‌ها تلاش کنند. ما در لیگ برتر  ابتدا کار را برای کسب سهمیه آغاز کردیم اما وقتی که دیدیم می‌توانیم به قهرمانی برسیم تلاش کردیم و این اتفاق افتاد. در آسیا هم چنین روندی را دنبال می‌کنیم. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران و فوتبال خوزستان باشیم. 

فرکی در مورد اینکه ملی‌پوشان را چه زمانی به اردوی تیم ملی می‌فرستند، گفت: سعی می‌کنیم با تیم ملی به تعامل برسیم اما تصمیم نهایی را نگرفته‌ایم.


منبع: تسنیم