۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰

سرمربی الجیش: برای پیروزی آمده بودیم

مربی تیم فوتبال الجیش قطر گفت: فولاد خوزستان با ادامه روند فعلی موفقیت هایش، بی شک به یکی از قدرت های فوتبال آسیا تبدیل می شود.
کد خبر : ۱۷۳۹۰۹
صراط: سعد الشابی شامگاه امروز پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: باید به فولاد خوزستان بابت ارائه این بازی تبریک بگویم. این تیم از کادرفنی خوبی تشکیل شده و اگر به این بازی های خود ادامه دهد، بی شک یکی از قدرت‎های فوتبال آسیا خواهد شد.

وی افزود: فولاد با ارائه یک بازی خوب به خوبی از موقعیت هایی که به دست آورد استفاده کرد و توانست با پیروزی در این بازی که بی شباهت به فینال نبود صعود خود به مرحله بعد را قطعی کند.

الشابی تاکید کرد: البته ما در این بازی به علت مصدومیت برخی بازیکنان خود مجبور شدیم سه تعویض اجباری داشته باشیم که این موضوع قدرت ما برای مقابله با فولاد را کاهش داد.

وی با بیان اینکه ما هم مثل فولاد خوزستان که بهترین تیم ایران است، بهترین تیم کشور قطر به شمار می رویم، تصریح کرد: ما هرگز به دنبال ضد فوتبال نبودیم و همیشه در بازی های خود به دنبال کسب هر سه امتیاز بودیم و در این بازی نیز با این تفکر وارد میدان شدیم.

الشابی عنوان کرد: بازی آینده مقابل بنیادکار ازبکستان برای ما حساس است و ما تنها برای کسب هر سه امتیاز در برابر نماینده فوتبال ازبکستان وارد میدان می شویم.

مربی تیم فوتبال الجیش قطر در خصوص حضور پرتعداد هواداران در این بازی نیز اظهار کرد: امروز هواداران به خوبی از تیم خود حمایت کردند ولی حضور آنها روی کیفیت بازی ما تاثیری نداشت زیرا ما بازیکنانی حرفه ای در ترکیب داریم که به اینگونه مسائل عادت کرده اند.

نبیل معلول سرمربی اهل تونس تیم فوتبال الجیش قطر به علت ناراحتی به این نشست خبری نیامد و دستار خود را برای پاسخگویی به خبرنگاران فرستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم الجیش قطر بود که با ارائه یک بازی برتر در هر دو نیمه این دیدار در نهایت توانست حریف قدرتمند قطری خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

با این برد تیم فولاد 11 امتیازی شد و در صدر گروه B رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و الجیش نیز با همان 8 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه خود باقی ماند.


منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز