۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳
پدر شهید احمدی روشن:

نام صادق زیبا‌کلام به کاذب شیطان‌کلام تغییر کند

پدر شهید احمدی روشن در واکنش به سخنان صادق زیبا‌کلام گفت: نام صادق زیباکلام به کاذب شیطان‌کلام باید تغییر یابد.
کد خبر : ۱۷۳۹۱۸

صراط: رحیم احمدی‌روشن امشب در همایش ملی فناوری هسته‌ای با عنوان حماسه استقامت در دانشگاه پیام نور مشهد اظهار داشت: ما خانواده شهدای هسته‌ای و سایر خانواده‌های شهدا با خدا معامله کردیم و دار و ندارمان را در راه خدا دادیم اما احساس می‌کنیم میلیون‌ها مصطفی احمدی‌روشن و شهید شهریاری و شهید علی‌محمدی بدست آورده‌ایم.

احمدی روشن تصریح کرد: این بچه‌های دانشجو بودند که با تقاضای تغییر رشته و انصراف از رشته‌های خود و روی آوردن به رشته هسته‌ای باعث خوشحالی ما شدند و ما را شرمنده کردند.

وی با بیان اینکه صحبت آن‌ها شعار نبود بلکه شعار همراه با شعور بود، خاطرنشان کرد: آنها تنها نگفتند ما رشته‌مان را تغییر می‌دهیم، بلکه پیگیر این قضیه شدند و بالاخره تغییر رشته دادند و این بزرگترین دلگرمی برای خانواده شهدای هسته‌ای بود.

پدر شهید احمدی روشن تأکید کرد: شهدای هسته‌ای متعلق به تمام مردم ایران هستند و شما دانشجویان قدردان این شهدا بودید.

وی با اشاره به سخنان صادق‌ زیبا‌کلام، گفت: متأسفانه شخصی اخیرا آمده و در طرفداری از رژیم صهیونیستی صحبت کرده است که نام این آقا صادق زیبا‌کلام نیست و اسمش را باید کاذب شیطان‌کلام گذاشت.

احمدی‌روشن ادامه داد: کسی که از کثیف‌ترین و پلیدترین رژیم حمایت و طرفداری می‌کند لایق نیست در بین مردم ایران باشد.

وی با بیان اینکه من وظیفه شرعی و عرفی خود می‌دانم که از خون شهدا دفاع کنم، یادآور شد: من اگر یک فرزند داشتم که آن را تقدیم انقلاب کردم حاضرم جان ناچیز خودم را نیز فدای این انقلاب و نظام کنم.

پدر شهید احمدی‌روشن در پایان یادآور شد: امیدوارم فردای ایران با وجود جوانان آینده‌ساز قوی و هوشمندی که داریم مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل بزنیم
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز