۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵

مفتی سوریه: قدرت نزد ما موروثی نیست

مفتی سوریه تاکید کرد: در سوریه هرگز هیچ انتخاباتی و هیچ همه پرسی در سوریه برگزار نخواهد شد، بلکه امانت اداره کشور به مردی سپرده می‌شود که راضی نمی‌شویم بعد از اینکه 24 میلیون شهروند وی را نامزد انتخابات کردند در این انتخابات کاندیدا شود و مردم سوریه از او خواستند که بار این امانت را به دوش بکشد.
کد خبر : ۱۷۳۹۴۴
صراط: به نقل از سایت اینترنتی النشره، احمد بدر الدین حسون، مفتی سوریه تاکید کرد: در سوریه هرگز انتخابات و همه‌پرسی برگزار نخواهد شد بلکه امانت به دست مردی سپرده می‌شود که راضی نمی‌شویم بعد از اینکه 24 میلیون شهروند وی را نامزد کردند مجددا کاندیدا شوند.

حسون تاکید کرد: حکومت نزد ما موروثی نیست و حافظ اسد،‌ رئیس جمهور فقید سوریه در زمان مرگش ملتی را ترک کرد که به سن بلوغ رسیده بودند و آن‌ها کسانی هستند که انتخاب کردند و انتخاب خواهند کرد. هر کسی که نامزد شود باید بگذارد مردم حرفشان را بزنند.

حسون در کنفرانس خبری عنوان داشت: صادقانه حرف زدن وپژگی ملت سوریه است.

وی خاطرنشان کرد: ما تاسف خود را از کشته شدن خبرنگاران شبکه المنار در سوریه اعلام می‌کنیم چرا که آن‌ها هیچ وقت در این لحظات سخت سوریه وظیفه‌شان را ترک نکردند.

وی خاطرنشان کرد: شبکه المنار مناره‌ای برای واقعیت است.

حسون تصریح کرد: گذشته سوریه و ملت آن در عزت و بزرگواری است.

وی خطاب به اصحاب رسانه در سوریه و لبنان گفت: عزمت شما در راستگویی شماست.

مفتی سوریه عنوان داشت که خبرنگاران شبکه المنار برای به تصویر کشیدن واقعیت‌های شهرک معلولا به سوریه آمدند و به رسالت خود عمل کردند.

منبع: ایسنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز