۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

"سمیر جعجع"نماینده المستقبل برای انتخابات

رئیس حزب نیروهای لبنانی از سوی جریان المستقبل به عنوان نامزد این جریان برای انتخابات آتی ریاست جمهوری لبنان انتخاب شد.
کد خبر : ۱۷۳۹۵۲
صراط: به نقل از پایگاه خبری الاخبار؛ سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی از سوی احمد فتفت نماینده ائتلاف المستقبل در پارلمان لبنان اطلاع یافت که جریان المستقبل به رهبری سعد حریری از نامزدی وی به عنوان نماینده این جریان در انتخابات آتی ریاست جمهوری حمایت می کند.

منابع خبری لبنانی در این باره امروز پنجشنبه اعلام کردند: احمد فتفت نماینده ائتلاف جریان المستقبل در پارلمان لبنان به سمیر جعجع راه های برقراری تماس و ارتباط با سعد حریری را بیان کرد.

احمد فتفت به سمیر جعجع اطلاع داده است که جریان المستقبل تصمیم خود را درباره حمایت از نامزدی رئیس حزب نیروهای لبنانی اتخاذ کرده و قرار است بعد از پایان یافتن عید شکر گذاری از طریق دبیرخانه جریان المستقبل تصمیم اتخاذ شده از سوی رهبری این جریان رسماً به اطلاع عموم ملت لبنان برسد.

چهارشنبه گذشته سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی برنامه انتخابات ریاست جمهوری خود را از طریق کنفرانس مطبوعاتی به اطلاع عموم ملت لبنان رساند.

تا 6 هفته دیگر مهلت میشل سلیمان رئیس جمهوری فعلی لبنان برای ادامه کارش در این سمت به پایان می رسد و گروه ها و جزیان های سیاسی لبنانی مکلف هستند تا پیش از پایان رسمی این مهلت و براساس قانون اساسی این کشور موعدی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را معین کنند، تا کشور وارد مرحله تاریک خلا قدرت سیاسی نشود.

  گروههای سیاسی لبنان هم اکنون سرگرم آماده شدن برای معرفی نامزدهای خود برای ریاست جمهوری هستند که در این میان برخی اسامی نظیر میشل عون رئیس جریان آزاد ملی و رئیس فراکسیون اصلاح و تغییر در پارلمان لبنان، سلیمان فرنجیه رئیس جریان المردة، سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی و امین جمیل رئیس حزب کتائب در عرصه سیاسی این کشور مطرح شده است اما گروههای سیاسی هنوز به طور قطع بر سر نامزد خود به توافق نرسیده اند.


منبع: تسنیم