۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

بی‌رحم ترین پدر دنیا اعدام می‌شود

به گزارش پلیس ناپدری بی‌رحم در پی ضرب و شتم و تجاوز وحشیانه پس از ازدواج مجدد منجر به مرگ دختر خوانده 4ساله خود در کارونیای شمالی شد.
کد خبر : ۱۷۳۹۹۲
صراط: به نقل از اسوشیتدپرس، "جاناتان ریچاردسون" 25ساله براساس حکم دادگاهی که هفته گذشته برگزار شد در اتهام به قتل و تجاوز "تژان اسکیبا" 4ساله در جولای سال 2010 گناهکار شناخته و به اعدام محکوم شد.

"ریچاردسون" در مدت 6ماهی که مادر تژان سرگرم آموزش‌های نظامی برای خدمت به ارتش بود قربانی این جنایت را بارها و بارها مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار می‌داد و درنهایت 10روز مانده به اتمام آموزش‌های نظامی مادر تژان، با حمله وحشیانه و تجاوز جنسی به دختر 4 ساله موجب مرگ وی شد.

این دختر 4ساله پس از تجاوز وحشیانه و ضرب و شتم قرار گرفتن بیهوش شد و همسایگان با سر و صداهای ایجاد شده وارد خانه شدند و این دختر را که بیهوش شده بود به بیمارستان انتقال دادند که متاسفانه بی‌فایده بود.

همچنین پزشکان در بررسی از بدن این دختر جای زخم‌های دلخراشی را پیدا کردند که ناشی از بردیگی با چاقو ،‌گاز گرفتن با دندان ،‌ته سیگار و . . . بود.

جاناتان در مدت شش ماهی که همسرش در سفر برای آموزش فنون نظامی برای خدمت به ارتش بود هیچ فرصتی برای آزار و اذیت و شکنجه‌های بی‌رحانه و تجاوز بی‌شرمانه از دست نمی‌داد.

وی پس از چهارسال در دادگاه روز پنجشنبه و با وجود تمام تلاش‌های وکیل مدافع وی برای بی‌گناه جلوه دادن وی پس از گناهکار شناخته شدن به اعدام محکوم گردید.

همچنین مادر تژان نیز به دلیل غفلت از فرزند کوچک خود مورد اتهام قرار گرفت.