۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

مشتری جدید برای سرمربی بارسلونا

با محتمل‌تر شدن اخراج سرمربی آرژانتینی بارسلونا، یکی از تیم‌های ملی فوتبال آمریکای جنوبی برای استخدام او ابراز تمایل کرد.
کد خبر : ۱۷۳۹۹۵
صراط: شکست بارسلونا مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی فینال جام حذفی اسپانیا و از دست رفتن بهترین فرصت کسب جام برای کاتالان‌ها در فصل جاری، احتمال برکناری خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی آبی و اناری‌پوشان را قوت بخشیده است.

با وجود این ناکامی‌ها سران فوتبال ونزوئلا قصد دارند، تاتا مارتینو را به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی خود استخدام کنند. نشریه مارکای اسپانیا با اعلام این خبر نوشت که مارتینو هم از لحاظ فنی هم از نظر میزان حقوق همان گزینه‌ای است که ونزوئلایی‌ها می‌خواهند.

تیم ملی ونزوئلا از مرحله انتخابی جام جهانی2014 که در آن سرمربی‌ قبلی‌اش، سزار فاریاس استعفا کرد، بدون سرمربی  بوده اما حالا سران فوتبال ونزوئلا در پی یافتن جانشینی برای فاریاس هستند که طبق ادعای مارکا، مارتینو اصلی‌ترین گزینه است.

این نشریه همچنین ادعا کرده که ونزوئلایی‌ها قصد دارند با مارتینو قراردادی 4 ساله ببندند که از آن هدف، رسیدن تیم ملی فوتبال این کشور به رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه را دنبال می‌کنند.


منبع: تسنیم