۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

رئیس‌هیات‌مدیره تراکتورسازی استعفاداد

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز از سمت خود استعفا کرد.
کد خبر : ۱۷۴۰۰۰
صراط: سردار پورجمشیدیان، فرمانده سابق سپاه عاشورا و رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز به دلیل مشغله کاری و دوری از تبریز، از سمت خود در باشگاه تراکتورسازی کناره گیری کرد.

متن استعفای پورجمشیدیان:

بسمه تعالی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام و تبریک قهرمانی تیم تراکتور سازی در جام حذفی و پایان موفق لیگ برتر فوتبال، نظر به اینکه اینجانب علی اکبرپورجمشیدیان عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی به دلیل انتقال به تهران امکان حضور، پیگیری و نظارت مستمر کارهای باشگاه و هیات مدیره محترم برایم فراهم نیست، از طرفی انتصاب برادر بسیار عزیز و گرامی سردار کریمیان بعنوان فرمانده سپاه همیشه پیروز عاشورا و فراهم آوردن شرایط لازم برای اقدامات و حمایتهای موثرتر ایشان جهت ارتقا وضعیت باشگاه، بدینوسیله ضمن پوزش از همه کوتاهی ها و تقصیرات، استفای خود را تقدیم می دارم.

لازم به ذکر است که شخصیت تیمی باشگاه تراکتورسازی بحمدالله امروز در حدی است که رفتن و آمدن امثال بنده هیچ گونه خللی در برنامه های آن ایجاد نخواهد کرد. امیدوارم به همت همه دست اندرکاران روند رو به رشد باشگاه به ویژه تیم فوتبال تراکتورسازی که حاصل پنجاه سال تلاش همه جانبه مدیران، کادر فنی و بازیکنان و همه علاقمندان باشگاه میباشد به خوبی و شایستگی ادامه یابد.

بر خود لازم میدانم که از همه شخصیت های حقیقی و حقوقی که در طول مدت مسئولیت اینجانب از هر جهت باشگاه را مورد حمایت خود قرار دادند، بویژه از مساعدت های فرمانده محترم کل سپاه و ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین و مردم خونگرم و ولایتمدار آذربایجان شرقی خاصه هواداران پرشور و با احساس باشگاه صمیمانه تشکر نمایم.

عضویت در کانون هواداران تراکتورسازی را همواره برای خود افتخار میدانم.

خادم باشگاه تراکتورسازی

علی اکبر پورجمشیدیان


منبع: ایسنا