۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱

جنایت فجیع تکفیری‌ها علیه 7سرباز سوری +تصاویر/18+

گروه‌های تروریستی تکفیری در جنایتی بسیار فجیع و وحشتناک درحالی اقدام به ذبح 7 سرباز سوری کردند که این پایان آتش کینه و حقد آنها علیه این سربازان نبود.
کد خبر : ۱۷۴۰۵۴
صراط: گروه‌های تروریستی تکفیری در جدیدترین جنایت خود که باید آن را جنایتی بسیار وحشیانه‌ و بی‌رحمانه که تنها بیانگر خوی و منش حیوانی این گروه‌هاست، اگرچه بر این باوریم که حیوانات نیز در حق یکدیگر مرتکب چنین جنایتی نمی‌شوند، اقدام به قتل عام 7 سرباز سوری کردند.

در این جنایت گروه‌های مسلح تکفیری در روستای «قمیناس» از توابع ریف ادلب در شمال غربی سوریه با سلاح سرد اقدام به قتل عام و ذبح 7 سرباز سوری کردند

براساس اظهارات منابع محلی یک گروه تروریستی فعال در ریف ادلب چند روز پیش 7 سرباز سوری را به اسارت گرفتند. آنها پس از به اسارت گرفتن این سربازان اقدام به شکنجه وحشیانه و سپس بریدن سر آنها کردند.

اما بنابر گواه این شاهدان این پایان کار این سربازان نبود، چراکه پس از آن اقدام به کشیدن اجساد این سربازان در خیابان‌ها و کوچه‌های روستا و سپس تکه تکه کردن اجساد آن با کارد و ساطور کردند.

تصاویری از این جنایت در زیر می‌آید، اما از انتشار فیلم آن به دلیل شدت قساوت به کار گرفته شده و صحنه‌های فجیعی که در آن مشاهده می‌شود، معذوریم.








منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز