پیام سردار جلالی به مناسبت روز ارتش

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی آورده است: ارتش ظفرمند در تمامی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب تصویری قابل ستایش از خود به نمایش گذاشت.
صراط: سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور طی پیامی 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«روز ارتش یک روز تاریخی و پر مضمون و جزء خاطره‌های ماندگار و معنا دار به حساب می‌آید» فرمانده معظم کل قوا

ملت‌ها تاریخ خود را فراموش نمی‌کنند، بویژه که سرشار از حماسه و ایثار و غرور باشد. روز"29 فروردین" یادآور ذکاوت و نیز عنایت ویژه رهبر کبیر انقلاب اسلامی به مجاهدان دلیروهمیشه سرافرازی است که زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، عزت و شرافت بر تارک زخم دیده این مرز و بوم، جان در کف اخلاص نهادند.

ملت شهید پرور ایران اسلامی و تاریخ سراسر پر افتخار این مرز و بوم رشادت دلاور مردان جان بر کف و سلحشور خود در سال‌های دفاع مقدس که در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج عظیم مردمی به منصه ظهور و بروز رسانده و طی آن ارتش مجهز و مغرور رژیم منحوس صدام را با خفت و خواری و تحمیل تلفات سنگین انسانی و لجستیکی مجبور به عقب نشینی و ناظرین دنیا را بهت‌زده و جمهوری اسلامی ایران را در جهان تثبیت نمود، از یاد نخواهد برد.

این نیروی ظفرمند در تمامی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود تهدید، توطئه‌ و تحریم‌، با تکیه بر توان و تخصص خود، در مقابله با تهاجمات و تهدیدات دشمنان ایستاد و با تثبیت اقتدار خود در برقراری امنیت، صلح و آرامش کشور و منطقه، تصویری قابل ستایش از خود به نمایش گذاشت.

در این لحظات باشکوه و ایام خجسته و در سالی که به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" مزین گردیده است، به پاس رشادت‌ها و رادمردی‌های ارتشیان غیور در حفظ کیان وطن عزیزمان، علاوه بر نکوداشت این روز پرافتخار، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این روز عزیز خدمت دلاوران ایثارگر ابراز داشته و از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزون آنان را تحت توجهات مولای حق صاحب الزمان حضرت مهدی علیه السلام و نایب ایشان رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مسالت می‌نمایم.

رجاء واثق دارم ارتش جمهوری اسلامی ایران، پرتوان‌تر و مومن‌ تر از همیشه درمسیر روشن وپرافتخار ولایت، در راستای سرافرازی ملت و دفاع از کیان کشور، برای انقلاب ومردم چون بازوی توانمند و برای دشمنان این مرز و بوم کابوسی همیشگی خواهد بود.


منبع: تسنیم
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اشتراک گذاری خبر:
ارسال نظرات
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۱