۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

واکنش دبیرکل فدراسیون به شکایت علیه کی‌روش

مهدی محمد نبی می‌گوید شکایت باشگاه استقلال از کارلوس کی‌روش به فیفا تنها هزینه وکیل را روی دست باشگاه تهرانی می‌گذارد.
کد خبر : ۱۷۴۰۸۹
صراط: دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی درباره شکایت علی فتح‌الله‌زاده علیه کی‌روش به فیفا در پاسخ به این سوال که آیا 50 روز مانده تا شروع جام‌جهانی این دعواها به ضرر فوتبال ملی ایران نمی‌شود، گفت: آقای فتح‌الله‌زاده اگر مطلبی را مدنظر دارد می‌تواند به فدراسیون فوتبال مراجعه کند و حرف‌هایش را بزند چرا که اساسا فیفا در این جور موارد ورود نمی‌کند. با توجه به آیین‌نامه‌ها و قوانین فیفا، فدراسیون‌های داخلی مرجع رسیدگی به این موارد هستند و طرح شکایت به فیفا تنها هزینه وکیل را روی دست باشگاه استقلال می‌گذارد.

محمد نبی درباره وضعیت اعزام بازیکنان ملی‌پوش فولاد و تراکتورسازی به آفریقای جنوبی هم گفت: بازیکنان ملی‌پوش این دو تیم به همراه بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت فردا ساعت 5 بامداد عازم آفریقای جنوبی می‌شوند و از بعدازظهر فردا در کمپ تیم ملی حضور خواهند داشت.

وی با اعلام رضایت از شرایط اردویی تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: با حضور سایر ملی‌پوشان در آفریقای جنوبی کل تیم در اختیار کادرفنی خواهد بود و فکر می‌کنم با این شرایط اردوی آفریقای جنوبی در وضعیت خوبی برگزار شود.

سرپرست تیم ملی همچنین درباره وضعیت حضور جواد نکونام و پژمان منتظری در اردوی تیم ملی هم گفت: قرار است نکونام در این یکی،دو روز به تهران بیاید و پس از انجام کارهای اعزامش راهی آفریقای جنوبی شود اما پژمان منتظری با وجود موافقت رییس فدراسیون فوتبال قطر و مسوولان باشگاه ام صلال با مخالفت سرمربی تیمش نمی‌تواند به آفریقای جنوبی برود چرا که سرمربی این تیم اعلام کرده در جام امیر قطر به منتظری نیاز دارد.

نبی درباره وضعیت بازیکنان ملی پوش سپاهان هم گفت: باشگاه سپاهان به دلیل بازی حساسی که هفته‌ی پیش‌رو دارد تقاضا داشته که بازیکنانش در این هفته هم در سپاهان باشند. قرار شده مدیرعامل این باشگاه فردا با حضور در فدراسیون فوتبال با آقای کفاشیان و من تقاضایش را مطرح کند تا ببینیم به چه جمع‌بندی می‌رسیم اما تلاش ما این است که بازیکنان این تیم نیز در اردوی تیم ملی حاضر شوند.


منبع: ایسنا