۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶

مسی از کوره در رفت!

فشار عصبی شکست‌های متوالی بارسلونا در ۲ هفته اخیر سرانجام فوق ستاره بارسلونا را از کوره به در برد.
کد خبر : ۱۷۴۱۳۲
صراط: باخت برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابت‌‌ها و قبول شکست برابر گرانادای قعر جدولی در هفته سی‌وسوم لالیگا با شکست در ال‌کلاسیکوی فینال جام حذفی اسپانیا همراه شد تا بارسلونا 2 هفته از بدترین هفته‌های تاریخ خود را تجربه کند و در آستانه ثبت فصلی بدون جام (برای اولین بار از سال 2008 تا کنون) در تاریخ خود باشد.

به گزارش نشریه مارکای اسپانیا، 3 شکست پی‌درپی در سه تورنمنت مختلف که در تاریخ بارسلونا بی‌سابقه بوده، سبب شده است موج گسترده‌ای از نارضایتی در میان هواداران کاتالان‌ها به وجود آید و به همین دلیل بود که یکی از آنها 2 شب پیش در فرودگاه بارسلونا بی‌رحمانه شروع به توهین به لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسا کرد.

مسی که معمولاً از جنجال فراری است و شخصیتی آرام دارد این بار نتوانست خودش را کنترل کند و برگشت تا پاسخ هواداران اهانت کننده را بدهد. مسی با به کار بردن الفاظی همچون «تو یک احمقی» و «دهانت را ببند و از اینجا گم شو» هوادار شاکی بارسلونا را خطاب قرار داد تا ثابت شود تحت فشار روانی زیادی قرار دارد.

کورسوی امید بارسلونا برای رخ دادن معجزه در لالیگا و بازگشت به صدر جدول در 5 هفته باقیمانده در این رقابت‌‌ها در حالی است که با اتلتیکومادرید 85 امتیازی 7 امتیاز فاصله دارد و با رئال مادرید رده دومی یک امتیاز.
منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز