۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹

آخرین وضعیت شهرام جزایری

رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی گفت: محکومیت شهرام جزایری نه به پایان رسیده و نه مشمول عفو رهبری شده است.
کد خبر : ۱۷۴۱۳۳
صراط:  غلامحسین اسماعیلی در خصوص آخرین وضعیت شهرام جزایری اظهار داشت: آزادی شهرام جزایری تابع علاقه و عدم علاقه فرد یا افراد خاصی نیست و بایستی محکومیت فرد تمام شود یا اگر بخشی از محکومیت باقی مانده مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گیرد که در این پرونده، شهرام جزایری نه مورد عفو قرار گرفته و نه محکومیتش تمام شده است.

خبرنگار پرسید: " در حکم قضایی شهرام جزایری تاریخ پایان حبس وی مهر ماه سال گذشته ثبت شده است، این موضوع صحت دارد؟" که رئیس سازمان زندانها در پاسخ گفت: علت این است که در یکی از حکم های جزایری بعد از ثبت پرینت، از ناحیه مرجع قضایی تصمیم جدیدی گرفته شده است.

وی در پاسخ به آخرین وضعیت بابک زنجانی نیز اظهار داشت: در این رابطه خبر جدیدی ندارم.

اسماعیلی همچنین در خصوص بهره برداری از دستبندها و پابندهای الکترونیکی اظهار داشت: آیین نامه اولیه تصویب شده و آیین نامه دوم که نیازمند تصویب رئیس قوه قضاییه است که بزودی تصویب می شود.

رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در خصوص بودجه این سازمان در سال 93 نیز گفت: روی کاغذ از مجموع بودجه مصوب سازمان زندانها در سال 92، تقریبا 98 درصد را گرفتیم و بودجه امسال نیز نسبت به سال گذشته در برخی زمینه ها کاهش و در برخی زمینه ها نیز رشد داشته است.

به گفته اسماعیلی، بودجه سال 93 سازمان زندانها در مجموع نسبت به سال گذشته افزایش یافته اما همچنان کمتر از انتظار است.

منبع: مهر