۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

تغییر کمپ تمرینی تیم ملی بخاطر یک جشن

با توجه به تغییر ناگهانی محل برگزاری کمپ تیم ملی در آفریقای جنوبی، ملی‌پوشان کشورمان در زمینی تمرین می‌کنند که برق حرارتی دو کارخانه بالای سر آنهاست.
کد خبر : ۱۷۴۱۵۸
صراط: اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی از همان لحظه اعزام تیم ملی به این کشور با حاشیه‌های زیادی همراه بود؛ از عدم همراهی ملی‌پوشان 4 تیم لیگ برتری گرفته تا جریمه اضافه بار برای فدراسیون فوتبال و ... که باعث شد سرانجام این تیم بامداد سه‌شنبه فقط با 10 بازیکن راهی اولین اردوی خارجی خود شود.

ملی‌پوشان کشورمان به محض رسیدن به ژوهانسبورگ راهی هتل تورته شده و در این هتل استقرار پیدا کردند و طبق برنامه قبلی قرار بود از روز چهارشنبه تمرینات خود را در زمین چمنی در نزدیکی این هتل آغاز کنند، اما برگزاری یک جشن بزرگ موسیقی که سه هفته پیش در این زمین چمن برگزار شد، برنامه تمرینی تیم ملی را تغییر داده و ملی‌پوشان را راهی شمال شرق ژوهانسبورگ و کمپ تمرینی مودر فونتین (در فاصله 25 کیلومتری هتل محل اقامت) کرد.

جالب اینکه فدراسیون فوتبال با زمین چمن نزدیک هتل قرارداد بسته بود، اما قرار دادن تجهیزات موسیقی این جشن بزرگ موجب صدمات زیادی به این زمین شده تا جایی که کی‌روش پس از بازدید از چمن آن، به خاطر این صدمات و چاله‌های زیادی که در آن ایجاد شده بود در نهایت صلاح ندید تا تیم ملی تمرینات خود را در این زمین پیگیری کند.

همین موضوع باعث شد تا تیم ملی راهی محلی شود که دو کارخانه برق حرارتی دور تا دور آن را احاطه کرده است. بر همین اساس شنیده می‌شود این دو کارخانه برق حرارتی به شدت برای سلامتی مضّر هستند.

منبع: فارس