۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب خواهر و برادر

سید قاسم کوهپایه گفت: این تجمع روز یک‌شنبه سی و یکم فروردین ماه از ساعت 10 صبح در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود.
کد خبر : ۱۷۴۲۳۸

صراط: سید قاسم کوهپایه، رییس کارگروه حجاب مدرسه علمیه آیت‌الله ایروانی تهران، از برگزاری تجمع اعتراض آمیز طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه استان تهران نسبت به وضعیت حجاب خبرداد و گفت: این تجمع روز یک‌شنبه سی و یکم فروردین ماه از ساعت 10 صبح در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گسترش بدحجابی و اقدامات ضد عفاف، اظهار داشت: سال گذشته در اعتراض به این وضعیت تجمع اعتراض آمیز طلاب مقابل وزارت کشور برگزار شد، در ابتدا وزارت کشور ضمن همکاری با ما، از برگزاری چنین تجمعات و صدور مجوز برای آن حمایت کرد اما پس از آن پاسخی به درخواست برگزاری تجمع داده نشد.

کوهپایه از تشکیل کارگروه حجاب طلاب حوزه علمیه استان تهران پس از برگزاری این تجمع خبرداد و افزود: پس از تشکیل این کارگروه تجمعات اعتراض آمیز نسبت به وضعیت حجاب در سطح دانشگاه‌ها و بسیج محلات برگزار می‌شود.

رییس کارگروه حجاب مدرسه علمیه آیت‌الله ایروانی تهران انجام وظیفه تمام دستگاه‌ها درباره حجاب با همکاری حوزه علمیه را سبب حل شدن سریع‌تر این مشکل دانست و با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که اقتصاد از فرهنگ مهم‌تر است، گفت: یکی از مهم‌ترین ضربات دشمن دور کردن زن از جایگاه خود با بی حجابی و منحل کردن نهاد خانواده است اما اگر زن جایگاه خود را پیدا کند، خانواده و جامعه رو به بهبودی می‌رود.

وی از علاقه‌مندان برای همکاری در زمینه عفاف و حجاب خواست تا نام و نام خانوادگی و میزان تحصیلات خود را به سامانه پیامک 3000881082 کنند.


منبع: رسا