۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

فریب دختران کم سن و سال اتریشی

دو دختر نوجوان اتریشی که با فرار از خانه به سوریه رفتند تا در کنار تروریستها علیه ارتش سوریه بجنگند با انتشار تصاویری از خود اعلام کردند که از زندگی جدید خود رضایت دارند.
کد خبر : ۱۷۴۳۵۸
صراط: روزنامه انگلیسی دیلی میل با انتشار گزارشی مصور در خصوص فرار دو دختر نوجوان تبعه اتریش به سوریه اعلام کرد در پی فریب این دو دختر نوجوان در اتریش توسط گروههای تروریستی، آنها به سوریه رفتند تا در کنار تروریستها به جنگ علیه دولت سوریه و کشتار مردم این کشور بپردازند.

این دو دختر که یکی از آنها، 15 ساله و دیگری 16 ساله است اصالتا بوسنیایی هستند که در وین (پایتخت اتریش) سکونت داشتند و در تاریخ دهم ماه میلادی جاری با فرار از منزل به سوریه عزیمت کردند.

پلیس بین الملل (اینترپل) که معتقد است این دو دختر نوجوان قربانیان روند جذب تروریست و فریب دختران با دروغی به نام جهاد نکاح (اشاعه فحشاء به اسم نکاح) هستند در حال بررسی پرونده آنها است.

دو دختر فریب خورده پس از عزیمت به سوریه تصاویری را از خودشان در پایگاههای ارتباط اجتماعی اینترنتی منتشر کردند و ضمن اظهار خرسندی از زندگی جدیدی که در کنار تروریستها در سوریه دارند در پیامی به دوستان خود گفتند: هیچ کس نمی تواند ما را پیدا کند.

آنها همچنین اعلام کردند که قصد دارند با تروریستها ازدواج کنند تا به این وسیله تبدیل به مبارزان مقدسی شوند که هدف اصلیشان مرگ در راه اهدافشان است.

منابع امنیتی اتریش با بررسی تصاویری که این دو دختر تبعه اتریش از خود منتشر کردند، اعلام کرده اند که به احتمال زیاد این دو دختر هم اکنون در پایگاههای آموزش تروریستی هستند تا برای انجام اقدامات جنگی در سوریه آماده شوند.
 

منبع: مهر