۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴

اظهارات جالب پژمان‌نوری درباره رقم قرارداد‌ها

تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که آبی‌پوشان باز هم یک تیم نشدند و البته بحث درباره فشار رقم قرارداد‌های آنها سوژه اصلی بود.
کد خبر : ۱۷۴۳۸۵
صراط: تمرین امروز استقلال ساعت 17:30 با حضور همه اعضای کادرفنی این تیم برگزار شد.

در این تمرین علاوه بر چهار ملی پوش استقلال، جمشیدیان، غلام‌نژاد،‌ اکبرپور، رحمتی، نظری، نیکبخت واحدی، کبه و ساموئل غایب بودند.

تعداد نفرات اصلی استقلال که در تمرین امروز حاضر بودند تنها 9 نفر بود. ایمان باصفا، مهرداد اولادی، آرش برهانی، پژمان نوری، حنیف عمران‌زاده، سید حسین حسینی، محمد قاضی، تونی کاروالیو و ایمان مبعلی 9 بازیکنی بودند که در تمرین حاضر بودند.

بخش اول تمرین استقلال را دویدن و در ادامه بازی آقا وسط تشکیل داد. پیش از آغاز تمرین امروز اکثر بازیکنان استقلال درباره انتشار رقم قراردادهایشان صحبت می‌کردند. در این میان صحبت‌های پژمان نوری در نوع خود جالب بود. این هافبک استقلال معتقد بود که انتشار رقم باعث می‌شود تا مردم تصور اشتباهی پیدا کنند چرا که قرار است 20 درصد از قرارداد بازیکنان کسر شود و 20 درصد هم مالیات بدهند و عملا چیزی برای بازیکنان باقی نمی‌ماند.

برخی از بازیکنان استقلال با پژمان نوری هم عقیده بوند و اعتقاد داشتند 20 درصد مورد نظر و مالیات‌ها باید در مبلغ قراردادها ذکر می‌شد.

از دیگر نکات جالب پیش از آغاز تمرین استقلال گفت و گوی میان بازیکنان درباره چند گزارشگر تلویزیونی فوتبال بود. چند بازیکن استقلال اعتقاد داشتند که فردوسی‌پور بدون توجه به روابطش با برخی بازیکنان گزارش می‌کند و نسبتا منصفانه‌تر کار می‌کند اما یکی دو گزارشگر دیگر هستند که چنین مساله‌ای را لحاظ نمی‌کنند و مدام از بازیکنان بی جهت ایراد می‌گیرند. به طور مثال یکی از مهاجمین استقلال می‌گفت " در یکی از بازی‌ها حتی یک توپ به من نرسید اما یکی از گزارشگر‌ها مدام علیه من صحبت می‌کرد و می‌گفت که من موقعیت‌های خوبی را از دست می‌دهم."

در اواسط این تمرین تونی کاروالیو هافبک میانی استقلال با مصدومیت شدید روبرو شد و پس از معاینه پزشک لنگان لنگان به کنار زمین آمد. البته او امروز با تاخیر سر تمرین استقلال رسید، گویا راننده‌ای که او را به تمرین می‌آورده امروز نتوانسته او را بیاورد و راننده جدید از محل دقیق تمرین بی‌اطلاع بوده است.

بخش پایانی تمرین امروز استقلال را فوتبال درون گروهی تشکیل داد که طی آن ستار همدانی مربی آبی‌پوشان مدام از بازیکنان می‌خواست تا تکل نزنند.


منبع: ایسنا