۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱

زنانه‌ترین سریال مقدم کلیدخورد

سیروس مقدم با حضور مادر و همسر شهید سلیمانی و جانباز تیموری تصویربرداری سریال جدید خود با نام «مدینه» را آغاز کرد.
کد خبر : ۱۷۴۳۸۷
صراط: سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم بعد از ظهر روز یکشنبه 31 فروردین‌ماه با حضور مهدی فرجی مدیر شبکه یک، نامور مدیر فنی، محرابی مدیر طرح و برنامه، پورحسن مدیر روابط عمومی، امیر بیات مدیر امور عمومی، خلیجی مشاور امور زنان صدا و سیما، مریم حداد مشاور معاون سیما و عوامل و بازیگران این سریال در بلوار قیام کلید خورد.

نماینده سمیرم و همچنین نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی از دیگر حاضران در این مراسم بودند و مادر شهید سلیمانی به همراه همسر این شهید و جانباز تیموری کلید آغاز تصویربرداری این سریال را زد.

فرجی مدیر شبکه یک سیما درباره قصه جدیدترین مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم خطاب به حاضران در این برنامه گفت: قصه سریال مربوط به زنی سخت‌کوش به نام مدینه است که تلاش می‌کند در مسیر سخت زندگی و مشکلات با موانع مقابله کند. فضای قصه مملو از مباحث دینی و معنوی است.

سیروس مقدم نیز در این مراسم توضیحاتی در خصوص سریال تازه‌اش که ویژه ماه رمضان شبکه اول سیما تولید می شود، ارائه کرد و گفت: این سریال مضمونی مذهبی دارد و در ژانر اجتماعی ساخته می‌شود. مدینه نقش اصلی سریال ما زنی است که اقتصاد یک خانواده را تامین می کند و در جریان قصه درگیری فراز و نشیب‌های بسیاری می‌شود.

کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی «زیر هشت» و «پایتخت» یادآور شد: خدا را شکر می‌کنم که آثارم همیشه مورد حمایت مدیران تلویزیون قرار می‌گیرد و بهترین ساعات پخش به آن‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: سعید نعمت‌اله متن سریال «مدینه» را نوشته که حتی از «تا ثریا» نیز زنانه‌تر است و پریوش نظریه نقش اصلی را بازی می کند. مهدی سلطانی، مجید صالحی، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی و مهرداد صدیقیان از جمله بازیگران این اثر هستند.

در حضور مهمانان و مدعوین مراسم، مقدم نخستین سکانس سریال را کارگردانی کرد که در این سکانس پریوش نظریه مقابل دوربین امیر معقولی قرار گرفت. این سریال به تهیه کنندگی زینب تقوایی ماه مبارک رمضان سال جاری از شبکه اول سیما روی آنتن خواهد رفت.

 


منبع: مهر