۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰

جنایتکارترین مجرمان انگلیسی +عکس

یکی از این تبهکاران «جان مویر» 47 ساله انگلیسی است که 44 بار توانسته هنگام انتقال به زندان یا دادگاه از چنگ مأموران فرار کند.
کد خبر : ۱۷۴۴۲۳
صراط: پلیس اسکاتلندیارد به تازگی فهرستی از شرورترین تبهکاران انگلیسی را در رسانه‌ها و سایت‌های مجازی منتشر کرد.

 «جان مویر»

یکی از این تبهکاران «جان مویر» 47 ساله انگلیسی است که 44 بار توانسته هنگام انتقال به زندان یا دادگاه از چنگ مأموران فرار کند. این مجرم سابقه‌دار آخرین بار دوسال پیش هنگام اعزام به دادگاه از اتوبوس مخصوص زندان فرار کرده بود. یکی از زندانیان که با او در اتوبوس بود به مأموران پلیس گفت، نقشه فرار «جان‌مویر» از ماه‌ها قبل در زندان طراحی شده بود، جان بسیار زیرک بود که توانست با وجود مأموران گارد امنیتی فرار کند.

 «آلا آدین»

شکارچی کودکان و راننده 44 ساله خودرو تحویل پیتزا یکی دیگر از تبهکارانی است که چند بار از زندان گریخته است. این قاتل و کودک آزار هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد.




 «دانیل اولوگلین»

عضو 38 ساله باند تبهکاران «ووسترشر» واقع در منطقه «میدلند غربی» در سال 2008 میلادی به‌دلیل سرقت اشیای بسیار ارزشمند و زینتی به ارزش 30 میلیون پوند دستگیر شد. این دزد حرفه‌ای جرایم زیادی از جمله کلاهبرداری در مجموعه املاک و مستغلات، سرقت خودرو و در نهایت آزار و اذیت را در پرونده خود دارد.

 «مارتین ملونی»

«ملونی» یکی از شرورترین و سابقه‌دار‌ترین مجرمان انگلیس است که در سال 2003 میلادی به هفت سال حبس محکوم شد. جعل هویت، پوشیدن لباس مأموران پلیس برای توزیع مواد مخدر و قاچاق از جمله جرایم این تبهکار حرفه‌ای است. وی هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد.

 «رابرت هنگان» 

پسر بچه شرور 10 ساله که از همان دوران کودکی به حمل چاقو عادت داشت سال‌ها بعد به جرم قتل دوستانش، سرقت و آزار و اذیت به 19 سال حبس محکوم شد. وی با استفاده از سم در یک مراسم جشن دو تن  از دوستانش را به قتل رساند.