۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴

تنها مددالهی مانع ازسقوط تاریخی ما ازبوندسلیگا می‌شود

ˈ هاکان کالهان اوغلو ˈ بازی ساز تیم فوتبال هامبورگ می گوید تنها مدد الهی می تواند مانع ازسقوط تاریخی تیمش ازبوندسلیگا پس از50 سال حضور دربالاترین لیگ فوتبال آلمان شود.
کد خبر : ۱۷۴۴۳۰
صراط: هامبورگ روز گذشته با نتیجه سه بر یک مغلوب ولفسبورگ شد وهشتمین شکست پیاپی خانگی اش را به ثبت رساند. این شکست هامبورگ را در مکان شانزدهم جدول قرار داد و آنها تنها سه بازی برای جلوگیری از سقوط خود در پیش رو دارند.

هامبورگ تنها تیم لیگ دست بالای آلمان است که هرگز سقوط وساعت ˈ ایمتک آرنا ˈ ورزشگاه خانگی این تیم با افتخار نشان می دهد که آنها چه مدت در بوندسلیگا باقی مانده اند. اما اکنون برای فاتح جام جامداران اروپا در سال 1983 وقت تنگ است .

کالهان اوغلو بازیکن بیست ساله هامبورگ و تیم ملی فوتبال ترکیه تاکید کرد : ˈ من دعا می کنم که در لیگ بمانیم . اکنون تنها خدا می تواند به ما کمک کند. ˈ

هامبورگ دیدارهای دشواری پیش رو دارد و روز شنبه باید به خانه آگسبورگ بروند ، سپس در خانه در مقابل بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا قرار گرفته و در آخرین بازی باید به مصاف ماینس بروند . هر سه حریف در نیمه بالای جدول بوندسلیگا جا دارند.

در صورتی که هامبورگ در آخرین دور بازیها در دهم مه در مکان شانزدهم باقی بماند باید ماه آینده یک بازی پلی آف با تیم سوم لیگ دسته دوم انجام دهد که اکنون تیم پادر بورن است .

ˈ میرکو اشلومکا ˈ سومین سرمربی هامبورگ دراین فصل پس از برکناری ˈ تورستن فینک ˈ و ˈ برت فان مارویک ˈ ازاین سمت، با اعزام نماینده ای بازی روزیکشنبه پادربورن مقابل گروتر فویرت را که دو بر دو مساوی تمام شد زیر نظر گرفت .

اشلومکا گفت :ˈ ما باید از نظر حرفه ای خود را آماده کنیم . ˈ
منبع: ایرنا