۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

خلف وعده وزیر نفت

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه وزیر نفت با قرارگاه خاتم‌الانبیا و اینجانب در مورد اجرای پروژه‌های شرک نفت و نیز تامین خوراک 4 مرکز پتروشمیی که بنا بود امروز برگزار شود، برگزار نشد.
کد خبر : ۱۷۴۴۸۳
صراط:  محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، گفت: پیش از این بنا بود که امروز جلسه‌ای بین وزیر نفت، بنده و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به منظور بررسی موضوع تامین خوراک 4 مرکز پتروشمی در استان فارس و نیز اجرای پروژه‌ها در این حوزه توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برگزار شود که این جلسه تاکنون برگزار نشده است.

وی افزود: پس از مخالفت وزیر نفت با تامین خوراک 4 مرکز پتروشیمی در استان فارس به دلیل تعلق بخشی از سهام آن به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و رسانه‌ای شدن این موضوع، وزیر نفت حاضر به تامین خوراک این پتروشیمی‌ها شد و نیز عنوان کرد که حاضر به همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیا است.

نماینده مردم جهرم با بیان اینکه وزیر نفت تاکنون به وعده خود مبنی بر همکاری با خاتم‌الانبیا درباره پتروشیمی استان فارس عمل نکرده است، تاکید کرد: هرگونه خلف وعده از سوی آقای زنگنه با شعارهای دولت همخوانی ندارد.

منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز