۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

درخواست جالب همسر یک نماینده از لاریجانی

در خلال سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی، فرزند خردسال قاسم جعفری، نماینده بجنورد، از جایگاه محل سخنرانی رییس مجلس بالا رفت که این موضوع واکنش حضار و رییس مجلس را به دنبال داشت.
کد خبر : ۱۷۴۵۰۱
صراط: علی لاریجانی در دیدار همسران نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در محل مجلس مشروطه برگزار شد، خطاب به همسران نمایندگان گفت: نمایندگان باید از شما متشکر باشند زیرا اگر شما از خودتان گذشت نکنید و یا خانواده‌تان آرام نباشد نمایندگان هم نمی‌توانند موفق باشند. من تردیدی ندارم که بار زیادی از مسئولیت به دوش شماست اما بدانید اگر همسران شما در حل مشکل مردم توفیق داشته باشند شما هم در آثار و برکات آن شریک هستید.

لاریجانی اضافه کرد: البته نمایندگان باید برای زندگی شخصی خودشان هم وقت بگذارند زیرا همان‌طوری که کار برای حکومت لازم است برای خانواده هم لازم است. کسی نمی‌تواند در خانواده نقش پدر را بر عهده بگیرد و این کار از طریق قانونگذاری هم قابل حل نیست! من توصیه می‌کنم که آقایان نماینده به اندازه کافی در منزل خود وقت بگذارند تا کانون خانواده بر سر جای خود مستقر شود.

نماینده مردم قم در مجلس در بخش دیگری از اظهارات خود با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، به وجود ادعیه و خطب برجسته‌ای از ایشان اشاره کرد و گفت: ما باید خطب حضرت درباره توحید و ولایت را عمیقا بخوانیم. همچنین خوب است که در روز میلاد حضرت فاطمه(س) جشن بگیریم اما مهم‌تر این است که درس بگیریم و سبک زندگی فاطمی را برگزینیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم جمع زیادی از همسران نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و برخی از آنها فرزند خردسال خود را نیز به همراه داشتند.

در خلال سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی، فرزند خردسال قاسم جعفری، نماینده بجنورد، از جایگاه محل سخنرانی رییس مجلس بالا رفت که این موضوع واکنش حضار و رییس مجلس را به دنبال داشت.

لاریجانی که سعی داشت او را از جایگاه محل سخنرانی خود پایین بیاورد به مزاح گفت به نظر می‌رسد ایشان می‌خواهند زودتر از موعد نماینده شوند.

پس از سخنرانی رییس مجلس، برخی از همسران نمایندگان در نامه‌هایی مسائل و مشکلات خود را با رییس مجلس مطرح کردند از جمله یکی از همسران نمایندگان در نامه‌ای خواستار ارائه آموزش‌های دفاعی برای خانواده‌های نمایندگان بود که رییس مجلس در این باره گفت: به نظر نمی‌رسد شما با مخاطرات این‌چنینی مواجه باشید!

منبع: ایسنا