۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳

متهم شدن کی‌روش به دلالی

تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال با غیبت ۱۲ بازیکن برگزار شد.
کد خبر : ۱۷۴۵۴۴
صراط: تمرین امروز (دوشنبه) تیم استقلال ساعت 17: 30 درحالی در ورزشگاه شماره دو آزادی آغاز شد که تنها 8 بازیکن اصلی حاضر بودند و 12 بازیکن بنا به دلایل مختلف حضور نداشتند. 
 
*سیدحسین حسینی، حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، مهرداد اولادی، آرش برهانی، ایمان باصفا، ساموئل و محمد قاضی در تمرین امروز حضور داشتند. 4 ملی پوش استقلال به نام‌های آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، و هاشم بیگ‌زاده به همراه مهدی رحمتی، مجید غلام‌نژاد، علیرضا نیکبخت واحدی، احمد جمشیدیان، ایمان مبعلی، سیاوش اکبرپور، کبه و مهدی نظری در تمرین غایب بودند. 
 
*آنتونیو کاروالیهو که در تمرین روز گذشته مصدوم شده بود با لباس شخصی به زمین شماره دو آزادی آمد تا دقایقی با امیر قلعه نویی سرمربی استقلال گفتگو کرد. 
 
*جیلوئید ساموئل که به دلیل عدم دریافت مطالباتش از سوی باشگاه استقلال قصد نداشت در تمرین امروز شرکت کند پس از صحبت‌های انجام شده راضی شد که در تمرینات شرکت کند. به همین دلیل بازیکن ترینیداد و توباگوئی استقلال با 40 دقیقه تأخیر به زمان شماره دو آزادی آمد. 
 
*احمد جمشیدیان، مجید غلام نگاد علیرضا نیکبخت واحدی و سیاوش اکبرپور به دلیل مصدومیت در تمرینات حضور ندارند اما کبه به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش در تمرینات شرکت نمی‌کند. 
 
*امیرقلعه نویی سرمربی استقلال با ز هم با لباس شخصی به محل تمرین آمد و هنگامی که متوجه تعداد غایبان زیاد بازیکنان شد از این مسئله ناراحت شد. 
 
*پیش از آغاز تمرین منصور پورحیدری و سیروس دین محمدی دقایقی با یکدیگر در خصوص وضعیت استقلال به صحبت پرداختند. 
 
* حدود 30 نفر از تماشاگران استقلال از نزدیک نظاره گر تمرین تیمشان بودند. برخی از هواداران استقلال به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی اشاره می‌کردند. معتقد بودند که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی به واسطه دلالانی که با او ارتباط دارند کمپ آفریقای جنوبی را برای اردوی تیم ملی انتخاب کرده است. این عده که عصبانی به نظر می‌رسیدند کی روش را به دلالی متهم کردند. 
 
*بازیکنان تیم استقلال پس از چند دقیقه دویدن دور زمین به تمرین آقاوسط به کارهای تاکتیکی پرداختند. 
 
*هنگامی که میرشاد ماجدی سرپرست استقلال به زمین شماره دو آزادی آمد خبرنگاران از او درباره اینکه چه تیمی قرار است با تیم الریان بازی کند گفت: با تیم جوانان خود به مصاف الریان برویم! 
 
* پژمان نوری با فرزرندش در تمرین حاضر شده بود برخی از بازیکنان با او بازی می‌کردند. 
 
* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، سیروس دین‌محمدی و رضا رجبی در تمرین آبی پوشان حضور داشتند. 
 
تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در بازی تشریفاتی و از هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الریان قطر می‌رود.
 

منبع: تسنیم