۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸

تبعیضی بین زن و مرد در اسلام وجود ندارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: اسلام هیچ گونه تبعیضی بین زن و مرد قائل نشده است.
کد خبر : ۱۷۴۵۵۲
صراط: حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی عصر دوشنبه در نشست با بانوان فعال در عرصه تبلیغات فرهنگی و مذهبی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه فرهنگ فاطمی در سطح جامعه نیازمند برنامه‌ریزی گسترده است که باید در این زمینه با تمام توان و ظرفیت وارد عمل شویم.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن تلاش‌های بسیار زیادی را برای ایجاد مقابله با اسلام با استفاده از بانوان دارند که می‌توان به ترویج بی حجابی، سست‌کردن کانون خانواده و ایجاد بستر سوء استفاده غیر اخلاقی از زنان جامعه اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: بانوان نقش مهمی در ارتقای هویت دینی و حاکم شدن آرامش ارزشمند در سطح جامعه از طریق ارزش‌های دینی و نه گفتن به دسیسه‌های دشمنان و ترویج هوس‌گرایی توسط استکبار جهانی دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه اسلام هیچ‌گونه تبعیضی بین زن و مرد قائل نشده است تصریح کرد: بر خلاف نگاهی که دنیا به زن دارد که از زن به عنوان کالایی برای رسیدن به امیال اقتصادی استفاده می‌کنند، کرامت زن را در گرو آشنایی با اسلام و عمل به قوانین و حدود اسلامی عنوان می‌کند.

نقش بسیار مهم زنان در تحقق شعار امسال/ لزوم آشنایی همه اقشار با توطئه‌ها و اهداف دشمنان

سروستانی افزود: روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از این جهت به عنوان روز زن نامیده شده تا زنان جامعه اسلامی بتوانند با مطالعه و بررسی معارف و سیره ارزشمند حضرت زهرا (س) آن را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند.

وی به نقش بسیار مهم زنان در تحقق شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی نامگذاری شده است، اشاره کرد و گفت: تحقق این مهم نیازمند عزم عمومی است که زنان نیز نقشی اساسی در این راستا دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم آشنایی همه اقشار جامعه به ویژه زنان با توطئه‌ها و اهداف دشمنان تاکید کرد و بیان داشت: زنان همواره و در مقاطع مختلف نقشی اساسی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب داشته‌اند.


منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز