۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

قالی‌باف بازداشت شد؛ نشد؟ +عکس

سایت العربیه در خبری مدعی دستگیری الیاس قالی باف فرزند محمدباقر قالی باف و سپس حذف خبر مربوطه از رسانه های داخلی شده است.
کد خبر : ۱۷۴۶۳۷

پایگاه خبری صراط - سایت العربیه در خبری مدعی دستگیری الیاس قالی‌باف فرزند محمدباقر قالی‌باف و سپس حذف خبر مربوطه از رسانه های داخلی شده است.



به گزارش پایگاه خبری صراط، در خبر سایت العربیه آمده است: "خبر بازداشت الیاس قالیباف پسر بزرگ محمد باقر قالیباف شهردار تهران، در برخی از سایت‌های ایرانی درج و پس از مدتی حذف شد.
سایت‌های «شهر خبر» و «پارسینه» خبر بازداشت الیاس قالیباف را منتشر کرده بودند.
الیاس قالیباف مشاور محمد باقر قالیباف در شهرداری تهران نیز هست. مدیریت تیم رسانه‌ای تبلیغاتی محمد باقر قالیباف که از آن با عنوان «امپراطوری رسانه‌ای آقای شهردار» یاد می‌شود، نیز بر عهده پسر او است.
سایت «شهر خبر» نوشته بود «شنیده‌ها حاکی از این است که الیاس قالیباف، پسر بزرگ شهردار تهران و مشاور وی شب گذشته به مدت دو ساعت در بازداشت به سر برده است.»
این سایت افزوده بود که جزئیات و علت بازداشت الیاس قالیباف تا کنون منتشر نشده و این خبر از سوی نزدیکان شهردار تهران، تایید یا تکذیب نشده است.
اما سایت «پارسینه» دلیل دستگیری الیاس قالیباف را مسائل مالی مطرح شده در دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرده بود.
محمد باقر قالیباف، نامزد دو دوره انتخابات ریاست جمهوری و شهردار فعلی تهران بار‌ها به خاطر فعالیت‌های رسانه‌ای و اقتصادی پسرش مورد انتقاد قرار گرفته است."


گفتنی است تا کنون هیچ یک از مسئولان واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴۱
۲۶
ای کاش ....شو دستگیر میکردن
علي عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۴
۴
شد من يك چيز بنويسم برنگرداني نگي غير قابل انتشار است بابا بست است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴۸
۵
چرا فرزندان مسوولین محترم اکثرا وارد کار های اقتصادی بزرگ ومیشوند وبا رانت ایجاد شده سرمایه های فراوانی بدست می اورنددر حالیکه پدرانشان شعارساده زیستی وعدالت اجتماعی برای مردم سر میدهند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۵
۵
چرا که نه؟
باباش قدرت داره، بچه ها هم از این موقعیت استفاده بهینه میکنن
دم قالیباف گرم، زنده باد قالیباف
آقای قالیباف به داماد معاونت (که بتن تولید میکنه و به شهرداری میفروشه) هم بده، خدایی با فروش بتن به شهرداری حداقل باید 5 سال فعالیت کنه تا برای هفتاد نسل بعدش کفایت کنه
خدایی حیف نیست بخواد جوونیش رو بزاره واسه فروش بتن به شهرداری؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۴
بابا گلی به جمال شما که جرأت پخش این خبر را داشتید بقیه تخلفات ش......... مخصوصا ........................... را پخش کنید