۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

سناریوی جدید برای هواپیمای گمشده

تیم تجسس برای یافتن هواپیمای مالزی پس از جستجوهای بی‌ثمر اکنون سناریوی سوال‌برانگیز فرود آمدن این هواپیما را مطرح کرده‌اند.
کد خبر : ۱۷۴۶۶۶
صراط: این تیم بین‌المللی به جای در نظر گرفتن احتمال سقوط این هواپیمای مسافربری در جنوب اقیانوس هند درصدد مطرح کردن گزینه تقریبا غیرممکن فرود این هواپیما هستند.

یکی از اعضای این تیم بین‌المللی گفت: در صورتی‌ که طی چند روز آینده به نتیجه مثبتی دست پیدا نکنیم باید برای بررسی این احتمال غیرممکن مجددا گروه تحقیقاتی تشکیل دهیم.

هرچند هیچ منبع اطلاعاتی به محل و کشور احتمالیِ فرود این هواپیمای مسافربری اشاره نکرده اما احتمال آغاز مرحله تازه جستجوها در یک منطقه متفاوت مطرح شده است.

این گزارش حاکیست، با وجود اینکه احتمال فرود هواپیما بعید به نظر می‌رسد اما غیرممکن نیست چرا که هیچ اثری از آن پیدا نشده است. هرچند این تصور هم که هواپیما در یک کشور خاص فرود آمده نامعقول است زیرا بیش از 20 کشور در حال جستجوی آن هستند.

به نوشته روزنامه دیلی میل، به رغم آنکه تمامی محاسبات به سمت سقوط این هواپیما در اقیانوس هند است اما مقامات مسئول پذیرفته‌اند تعیین اینکه این هواپیمای مسافربری در یک نقطه مشخص سقوط کرده کار دشواری است.


منبع: ایسنا