۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶

محبوب‌ترین مربی در نزد هواداران +جدول

در نظرسنجی که سایت «میرر» انجام داده است مشخص شد سرمربی دورتموند محبوب‌ترین گزینه سرمربیگری شیاطین سرخ در نزد هواداران این تیم است.
کد خبر : ۱۷۴۶۷۷
صراط: پس از اخراج دیوید مویس از سمت سرمربیگری منچستریونایتد شایعات بسیاری در خصوص انتخاب جانشین این مربی اسکاتلندی مطرح شده است. در این بین نام چندین مربی سرشناس که می‌توانند گزینه هدایت سرخپوشان اولدترافورد باشند، مطرح شده که از آن جمله می‌توان به لوئیز فن‌خال هلندی، یورگن کلوپ آلمانی، دیه‌گو سیمئونه آرژانتینی، کارلوس کی‌روش پرتغالی، آنتونیو کونته ایتالیایی و حتی سرالکس فرگوسن اسکاتلندی اشاره کرد.

به همین خاطر سایت روزنامه «دیلی‌میرر» انگلیس یک نظرسنجی را از کاربران خود با عنوان اینکه «دوست دارید مربی بعدی منچستریونایتد چه کسی باشد؟» انجام داده که بر این اساس یورگن کلوپ، سرمربی بورسیا دورتموند بیشترین درصد آرا را در این بین به خود اختصاص داده است و لوئیز فن‌خال و سرالکس فرگوسن در رده‌های دوم و سوم این نظرسنجی قرار دارند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان هم در نظرسنجی برای انتخاب مربی بعدی منچستریونایتد با اختصاص تنها 3 درصد آرا جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است که نشان می‌دهد هواداران منچستریونایتد تمایل ندارند دستیار پیشین سرالکس هدایت این تیم را در فصل آینده بر عهده بگیرد.

نتیجه نظرسنجی «میرر» تا ساعت 5 بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) به شرح زیر است:

1- یورگن کلوپ با 49 درصد آرا
2- لوئیز فن‌خال با 11 درصد آرا
3- سرالکس فرگوسن با 10 درصد آرا
4- پپ گواردیولا با 9 درصد آرا
4- رایان گیگز با 9 درصد آرا
5- دیه‌گو سیمئونه با 5 درصد آرا
6- کارلوس کی‌روش با 3 درصد آرا
7- فابیو کاپلو با 2 درصد آرا
8- آنتونیو کونته با یک درصد آرا
8- فرانک دی‌بوئر با یک درصد آرا

گفته می‌شود سرمربی جدید شیاطین سرخ پس از پایان رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل مشخص خواهد شد و تا آن زمان رایان گیگز به عنوان مربی موقت هدایت سرخپوشان منچستر را بر عهده خواهد داشت.


منبع: تسنیم