۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

آخرین وضعیت هوای کشور

یک کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران تا امشب در پایتخت خبر داد.
کد خبر : ۱۷۴۸۲۷

صراط: فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در بیش‌تر مناطق کشور در ساعاتی از روز بارش باران، وزش باد و رعدوبرق پیش‌بینی شده است که شدت بارندگی در مناطق مرکزی‌ ارتفاعات البرز رخ خواهد دارد.

وی ادامه داد: از امشب نیمه غربی و مرکز از شدت بارش‌ها کاسته شده و شدت بارش‌ها در شرق و شمال شرق پیش‌بینی می‌شود که بر همین اساس آب گرفتگی معابر و سیلاب مسیر را برای مناطق مرکز و البرز خواهیم داشت که فردا گستره بارش‌ها در شرق و شمال شرق و شمال رخ می‌دهد.

*وقوع تگرگ فردا در برخی نقاط شرق و شمال شرق کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: از اواخر فردا وقوع تگرگ در برخی مناطق جنوبی البرز و شمال شرق و شرق کشور  رخ می‌دهد ‌که جمعه احتمال بارش پرکنده در این مناطق را خواهیم داشت. همچنین ‌جمعه دریای خزر مواج خواهد بود.

گودرزی ادامه داد: فردا و پس فردا وزش باد در بیشتر مناطق خواهیم داشت و در خصوص هوای تهران باید بگویم تا امشب تداوم بارش باران را داریم و فردا بارندگی نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: فردا دمای تهران 15 درجه خواهد بود که این به این معناست که فردا صبح هوای تهران خنک‌تر خواهد شد و کاهش دما خواهیم داشت و از جمعه به بعد افزایش دما رخ می‌دهد ولی به طور کلی یکی دو روز آینده شاهد کاهش دما و خنک شدن هوای تهران خواهیم بود.


منبع: تسنیم