۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
ميداودي:

دوست دارم به استقلال برگردم

ميداودي گفت: من دوست دارم به استقلال برگردم. خودم را استقلالي مي‌‌دانم و آماده بازگشت به اين تيم هستم ولي فعلاً که صحبتي انجام نشده است.
کد خبر : ۱۷۴۸۳۴
صراط: مهاجم تيم فوتبال استقلال خوزستان تمايل دارد به استقلال تهران بازگردد.

ميلاد ميداودي در مورد عملکرد خود در فصلي که گذشت، گفت: به نظرم بد نبود ولي خوب هم نبود. هدف استقلال خوزستان اين بود که در ليگ برتر بماند و خوشبختانه اين اتفاق افتاد. با اين حال بايد بگويم که امسال براي من يک سال متوسط بود.

وي در ادامه افزود: خودم هم قبول دارم که زدن 5 گل کم بود ولي بايد شرايط تيم را در نظر بگيريد که ما براي ماندن در ليگ برتر تلاش مي‌‌کرديم. اکثر بازيکنان تيم ما جوان و ليگ يکي بودند و وقتي ايمان مبعلي جدا شد شرايط‌مان سخت شد. اين درست است که کم گل زدم ولي امسال 11 پاس گل دادم.

مهاجم تيم فوتبال استقلال خوزستان در مورد وضعيت خود براي فصل بعد و اينکه مي‌خواهد چه تصميمي بگيرد، تاکيد کرد: من هنوز تصميم خاصي نگرفته‌ام. قراردادم با استقلال خوزستان تمام شده و فعلاً استراحت مي‌‌کنم. هنوز چيزي معلوم نيست و من با باشگاه هيچ صحبتي انجام نداده‌ام. البته فرصت زيادي تا پايان نقل و انتقالات باقي مانده است و زمان براي مذاکره و گفت‌وگو داريم.

ميداودي که در نيم فصل بحث بازگشتش به استقلال تهران مطرح بود در مورد اينکه آيا تمايل دارد به اين تيم برگردد، گفت: من دوست دارم به استقلال برگردم ولي بايد ديد شرايط چگونه خواهد شد. اگر پيشنهادي از اين تيم داشته باشم بررسي مي‌‌کنم ولي تا الان هنوز با من صحبتي انجام نشده و پيشنهادي از استقلال ندارم. خودم را استقلالي مي‌‌دانم و آماده بازگشت به اين تيم هستم ولي فعلاً که صحبتي انجام نشده است.

وي در مورد اينکه در اين فصل هم نتوانست به تيم ملي برسد، گفت: هر بازيکني دوست دارد در تيم ‌ملي‌ باشد ولي اين موضوع به سليقه سرمربي مربوط مي‌شود. من در مورد خودم صحبت نمي‌کنم ولي خيلي‌ها شايسته بودند که دعوت نشدند. با اين حال من ديگر به اين موضوع فکر نمي‌کنم و تلاش خواهم کرد تا براي جام ملت‌ها به تيم ملي‌ برسم. در جام جهاني هم براي ايران آرزوي موفقيت دارم.

مهاجم استقلال خوزستان با ابراز خرسندي از قهرماني فولاد خوزستان در ليگ برتر گفت: به همه خوزستاني‌ها تبريک مي‌‌گويم و به عنوان يک خوزستاني از قهرماني فولاد خوشحالم. اين قهرماني حق فولاد بود. در ضمن بابت ليگ برتري شدن نفت مسجدسليمان هم خيلي خوشحالم، چون تيم شهرم است. خوشحالم که فصل آينده خوزستان 3 نماينده در ليگ برتر دارد. همچنين بايد به مکوندي هم تبريک بگويم که با آوردن نفت مسجد سليمان به ليگ برتر کار بزرگي انجام داد.
منبع: تسنیم