۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱

حمله‌نیروهای‌بحرین به مراسم تشییع دو شهید+عکس

نیروهای امنیتی رژیم بحرین با حمله به تشییع کنندگان دو شهید بحرینی «علی عباس» و «احمد المسجن»، از اهالی منطقه «المقشع» با گلوله‌های ساچمه‌ای و گاز اشک‌آور به سوی آنها حمله‌ور شدند.
کد خبر : ۱۷۴۸۴۴
صراط: نیروهای امنیتی بحرین به تشییع کنندگان دو شهید بحرینی «علی عباس» و «احمد المسجن»، از اهالی منطقه «المقشع» حمله‌ور شده و با گلوله‌های ساچمه‌ای و گاز اشک‌آور آنها را هدف گرفتند.

در این خصوص منابع آگاه در منامه افشا کردند که در اثر این حملات ده‌ها تشییع کننده دچار خفگی و تنگی نفس و تعدادی نیز با گلوله‌های ساچمه‌ای زخمی شدند.

در این ارتباط آسیا خلیفه، فعال و خبرنگار بحرینی گفت: هرگاه می‌بینم که مردم گروه، گروه‌ برای تشییع پیکر شهیدان به خیابان‌ها می‌ریزند، بیشتر ایمان می‌آورم که عدالت الهی به کمک این ملت متحد و یکدل می‌آید و آنها را پیروز می‌کند.

این فعال بحرینی به همین منظور از جامعه بین المللی و رسانه‌های ارتباطی خواستار پوشش نقض‌هایی که مردم بحرین در معرض آن قرار می‌گیرند، شد و تاکید کرد که ملت مظلوم بحرین بر این رژیم سرکوبگر پیروز خواهد شد.

آسیا خلیفه گفت: جمعیت بی‌شماری که برای تشییع پیکر این دو شهید به خیابان‌ها ریخته بودند، به کسانی که روند امور در بحرین را پیگیری می‌کنند، ثابت می‌کند که هر روز بیداری و آگاهی مردم و پافشاری آنها برای تحقق خواسته‌های بر حقشان افزوده می‌شود.

حکومت بحرین از وقوع یک انفجار در منطقه المقشع در غرب منامه خبر داد که در جریان آن علی عباس و احمد المسجن که از جمله افراد تحت پیگرد نیروهای امنیتی بحرین بودند، به شهادت رسیدند.


منبع: فارس