۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴

بیانیه مویس پس از اخراج از منچستریونایتد

سرمربی تازه اخراج شده شیاطین سرخ در نامه‌ای سرگشاده از هواداران منچستریونایتد تشکر و تأکید کرد به دوره کوتاه مربیگری خود در اولدترافورد افتخار می‌کند.
کد خبر : ۱۷۴۸۴۹
صراط: یک روز پس از انتشار خبر اخراج دیوید مویس، سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد، وی در صفحه شخصی خود در یکی از سایت‌های اینترنتی نوشت: منصوب شدن به عنوان سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد که یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال دنیا است، چیزی بوده و خواهد بود که من همیشه به آن افتخار می‌کنم. به عهده گرفتن هدایت تیمی که سال‌های سال ثبات داشت و موفق بود، مسلماً‌چالش بزرگی محسوب می‌شد و این یک اتفاق اجتناب‌ناپذیر بود؛ با این حال زمانی که این سمت به من پیشنهاد شد حتی یک ثانیه هم تردید نکردم و آن را پذیرفتم.

مویس افزود: سطح توقعاتی که از یک فرد به عنوان سرمربی منچستریونایتد وجود دارد، واقعاً بالاست اما با این وجود من هرگز پا پس نکشیدم و دست از تلاش‌هایم برنداشتم. این موضوع درباره دستیارانم در کادر فنی تیم هم صدق می‌کند. من از‌ آنها بابت زحمات‌ و وفاداری‌شان در تمام طول فصل تشکر می‌کنم. ما کاملاً روی کاری که مشغول انجام آن بودیم تمرکز داشتیم و می‌خواستیم یک بازسازی اساسی در این تیم صورت بگیرد. از ما انتظار می‌رفت ضمن رسیدن به این هدف، نتایج مثبتی هم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا کسب کنیم اما عملکرد و نتایج تیم در این دوره آن چیزی نبود که هواداران می‌خواستند و من دلیل یأس و نامیدی آنها را درک می‌کنم.

سرمربی پیشین اورتون تصریح کرد: در زمان کوتاه حضورم در منچستریونایتد، فهمیدم اولدترافورد و زمین تمرینی کارینگتون چه مکان‌های خاصی هستند. مایلم از مسئولان باشگاه منچستریونایتد به خاطر القای حس خواسته شدن در این مدت و بودن در جمع اعضای خانواده من‌یونایتد تشکر کنم. همچنین از هوادارانی که در تمام طول فصل حامی من بودند، قدرانی و برای آنها و منچستریونایتد در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم. من از این دوره تجارب ارزشمند و بی‌نظیری کسب کردم و مطمئناً به اینکه توانستم منچستریونایتد را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسانم افتخار می‌کنم و خواهم کرد. من همچنان قدردان سرالکس فرگوسن خواهم بود، کسی که به من و توانایی‌هایم اعتماد کرد و این فرصت را در اختیارم گذاشت تا منچستریونایتد را هدایت کنم.


منبع: تسنیم