۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
گوآردیولا:

شکست آبرومندانه ای متحمل شدیم

سرمربی بایرن‌مونیخ با بیان اینکه اکنون بیش از گذشته به صعود تیمش به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشبین‌تر شده است، می‌گوید تیمش برابر رئال‌مادرید شکست آبرومندانه ای متحمل شده است.
کد خبر : ۱۷۴۹۲۹
صراط: قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در بازی رفت مرحله نیمه نهایی برابر رئال‌مادرید شکست خورد.

پپ گوآردیولا سرمربی بایرن‌مونیخ پس از شکست تیمش برابر رئال‌مادرید در نشست خبری خود گفت: در حال حاضر بیشتر از قبل به صعود تیمم به دیدار نهایی خوشبین هستم. برای پیروزی در این دیدار هر کاری کردیم اما همیشه وقتی برابر چنین بازیکنان بزرگی قرار می گیرید، شکست می‌خورید. به تیمم افتخار می کنم. در مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا خوب بازی کردیم. امیدوارم برای بازی برگشت پیشرفت کنیم و به دیدار فینال راه یابیم.

سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ در ادامه گفت: شکست آبرومندانه ای برابر رئال متحمل شدیم و توانستیم بازی خوبی از خودمان نشان دهیم. باید اعتراف کنم که بازی آنطور که رئالی‌ها می خواستند پیش رفت. آنها توانستند توپ را سریع تر به گردش درآورند، همچنین بازگشت های‌ آنها نیز سریع تر بود، رئال‌ها تیمی هستند که در بازی مستقیم از سایر تیم‌ها قدرتمند تر هستند.

سرمربی بایرن‌مونیخ در ادامه گفت: رئال در نیمه نخست پیروز شد و حالا یک نیمه دیگر در مونیخ خواهیم داشت. آنها سرعت زیادی داشتند و بهترین تیم در ضدحملات هستند. می خواستیم بازی را با مالکیت توپ بیشتر، کنترل کنیم. درست است که نتوانستیم به گل برسیم، اما هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است

گوآردیولا در ادامه گفت: در بازی برگشت تمام توان خود را برای پیروزی به کار خواهیم بست. در مقابل تیمی قرار گرفته بودیم که گرانقیمت‌ ترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد. خوب عمل کردیم اما نتیجه راضی کننده نیست. برای جبران این نتیجه، هفته آینده به کمک هواداران نیاز داریم تا بتوانیم به دیدار فینال راه یابیم.

سرمربی اسپانیایی در پایان گفت: باید بازی امشب را یک بار دیگر تماشا کنم، بعد از آن باید برابر وردربرمن در لیگ به میدان برویم. در بازی برگشت در کنار هوادران خودمان بازی خواهیم کرد و برای رسیدن به لیسبون تلاش خواهیم کرد.


منبع: ایسنا