۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

دومین نامزدریاست‌جمهوری سوریه+عکس

روند نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه ادامه دارد و منابع خبری سوری از نام نویسی «حسان عبد الله النوری» به عنوان دومین نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه خبر می‌دهند.
کد خبر : ۱۷۴۹۹۱
صراط: روند نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه ادامه دارد و منابع خبری سوری از نام نویسی «حسان عبد الله النوری» به عنوان دومین نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه خبر می‌دهند.

حسان عبد الله النوری متولد 9 فوریه 1960 در دمشق است. وی مدرک کارشناسی ارشد خود در مدیریت عمومی را از دانشگاه «ویسکانسن» آمریکا و مدرک دکترایش را از در همین رشته از دانشگاه «کندی» آمریکا دریافت کرد تا پس از آن در دانشگاه روح القدس لبنان مشغول به تدریس شود.

از دیگر سمت‌های حسان عبد الله النوری ریاست دانشکده فنی و حرفه‌ای خاورمیانه و مرکز مطالعات بازاریابی و اداری MMC و مدیریت مرکز مطالعات مشاوره توسعه اداری و افزایش توانمندی‌ها معروف به MDCCB ژنو است.

وی همچنین مشاور بین المللی مرکز مشاوران بین المللی آمریکاست و وزیر مشاور در امور رشد و توسعه اداری و نیروی کار و پارلمان است. النوری همچنین نماینده پارلمان سوریه در دور نهم و دبیرکا اتاق صنایع دمشق بود.

وی متاهل و دارای 5 فرزند است.

 

امروز پنج‌شنبه دومین روز از نام نویسی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سوریه است که براساس اظهار «جهاد اللحام»، رئیس پارلمان سوریه تا 10 روز ادامه دارد.

بشار اسد، رئیس جمهوری کنونی سوریه هنوز مدارک و مستندات خود برای نام نویسی در این انتخابات را به دادگاه قانون اساسی این کشور ارائه نداده است.
منبع: فارس