۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
در جمع دانشجویان اصفهان؛

عارف: دولت درحال‌حاضر به آرامش نیاز دارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت در حال حاضر به آرامش نیاز دارد و همه از جمله دانشجویان باید به این مسئله کمک کنند.
کد خبر : ۱۷۴۹۹۳
صراط: برنامه‌ای با عنوان شهر شهروندی و حقوق شهروندی با حضور محمدرضا عارف و جعفر توفیقی، مشاور عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات از دقایقی پیش در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه تنها 4 نفر از دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان انجمن اسلامی علوم پزشکی، صنعتی، نماینده اصلاح طلب دانشگاه نجف‌آباد و اصفهان صحبت‌های خود را به نمایندگی از دانشجویان مطرح کردند.

محمدرضا عارف نیز در این جلسه با یادآوری  حادثه 4 اردیبهشت و سپس حمله به طبس، یاد وخاطره این شهدا را گرامی داشت و اظهار کرد: خوشحال هستم که در یکی از دانشگاه‌های بزرگ، علمی و سیاسی کشور حضور دارم.

وی با اشاره به قدرت ملت و دانشگاهیان افزود: نمی‌شود به اتکای صرف دولت، مسائل اقتصادی و فرهنگی را رفع کنیم و این مسئولیت به ویژه بر عهده دانشگاهیان است که در سال نخست استقرار دولت تدبیر و امید که نیاز به آرامش دارد، کمک کند تا دولت به دستاوردهای خود برسد.

عارف از نقش‌آفرینی دانشجویان و جوانان در خلق حماسه سیاسی تشکر کرد و گفت: در حالی به استقبال انتخابات 92 می‌رفتیم که سکوت و رخوت در جامعه حاکم بوده و نگرانی بزرگان نظام، شرکت مردم در انتخابات بود اما خوشبختانه با استقاده از ظرفیت جوانان، حضور 70 درصدی مردم در انتخابات را شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستم با استقرار دولت جدید، در سال جاری شاهد حماسه اقتصادی نیز باشیم.


منبع: تسنیم