۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
پوتین بار دیگر جزو بانفوذترین افراد جهان شناخته شد/روحانی درمیان ۱۰۰ چهره تایم

انتخاب بانفوذترین فرد جهان و جایگاه روحانی

مجله «تایم» آمریکا رئیس‌جمهوری روسیه را در کنار برخی دیگر از رهبران جهانی از جمله «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران، جزو 100 نفر از بانفوذترین شخصیت‌های سیاسی در جهان قرار داده است.
کد خبر : ۱۷۵۰۶۲
صراط: مجله «تایم» آمریکا رئیس‌جمهوری روسیه را در کنار برخی دیگر از رهبران جهانی از جمله «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران، جزو 100 نفر از بانفوذترین شخصیت‌های سیاسی در جهان قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری «نووستی»، مجله آمریکایی «تایم» بار دیگر"ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه را در فهرست «100 نفر از بانفوذترین شخصیت‌ها در جهان» قرار داد.

افرادی که اسامی آنها در این فهرست 100 نفره آمده است، شامل سیاستمداران، رهبران مذهبی، رجال اجتماعی، هنرمندان و ورزشکارانی است که از نفوذ زیادی در جهان امروز برخورداند.

در میان سیاستمداران این فهرست، علاوه بر ولادیمیر پوتین، رهبران و مقامات سایر کشورها، از جمله باراک اوباما- رئیس‌جمهوری آمریکا، حسن روحانی- رئیس‌جمهوری ایران، شی جین پینگ- رئیس‌جمهوری چین، آنگلا مرکل-صدراعظم آلمان، کیم جونگ اون-رهبر کره شمالی، جان کری- وزیر خارجه آمریکا و هیلاری کلینتون-وزیر خارجه سابق این کشور دیده می‌شوند.

در میان افراد بانفوذ جهان بخش جداگانه‌ای هم به مدافعان حقوق بشر اختصاص یافته که در میان افراد بانفوذ در این زمینه نام "ادوارد اسنودن" مامور سابق سازمان سیا که برنامه‌های سری دولت آمریکا را فاش کرده است و همچنین ملاله یوسف زای، نوجوان مدافع حقوق بشر فعال پاکستانی هم دیده می‌شود.
منبع: فارس