۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

توضیح مبهم پرسپولیس درباره ابهامات مالی

در برنامه 90 انتظار داشتیم توضیحات ما در خصوص این تیم پخش شود که این اتفاق نیفتاد با این حال فردوسی‌پور قول داد تا هفته آینده این وقت را به ما بدهد تا این برنامه یک طرفه به قاضی نرفته باشد.
کد خبر : ۱۷۵۰۶۳
صراط: باشگاه پرسپولیس در مورد مبالغ هزینه شده در تیم تنیس این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

حسین قدوسی در خصوص مسائل مطرح شده مبنی بر اینکه هزینه‌های تیم تنیس پرسپولیس توسط اسپانسر پرداخت نشده است، گفت: بر اساس اسناد موجود مالی در باشگاه پرسپولیس، این باشگاه هیچ هزینه‌ای برای تیم تنیس نکرده است و بر اساس یک کار مدیریتی موفق و تلاش‌های بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه برای این تیم، اسپانسر جذب شده است.

وی ادامه داد: تمامی هزینه‌ها از جمله قرارداد بازیکنان، مربیان و سایر هزینه‌های جانبی حضور در مسابقات از جمله ایاب و ذهاب و اسکان از سوی اسپانسر تأمین شده و باشگاه فقط بخشی از البسه تیم تنیس را تأمین کرد که با توجه به همکاری با شرکت آل‌اشپورت، لباس‌ها نیز به این ترتیب تأمین شد.

قدوسی در مورد اسنادی که در برنامه 90 در خصوص هزینه‌های تیم تنیس به نمایش درآمد، گفت: این اسناد فقط در دبیرخانه باشگاه تایپ شد و این طور نبود که مبالغ آن اسناد از محل بودجه باشگاه پرداخت شده باشد. همان مبالغ هم توسط اسپانسر پرداخت شد و فکر می‌کنم این یک کار مثبت بود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس یادآور شد: حضور در عرصه تنیس حتی برای ما دستاورد مثبت هم داشت که از جمله آنها قهرمانی در جام حذفی و نایب قهرمانی در لیگ برتر بود، ضمن اینکه حضور پرسپولیس باعث شد تا معادلات رقابت‌های باشگاهی تنیس بر هم خورده و توانستیم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: در برنامه 90 انتظار داشتیم توضیحات ما در خصوص این تیم پخش شود که این اتفاق نیفتاد با این حال فردوسی‌پور قول داد تا هفته آینده این وقت را به ما بدهد تا این برنامه یک طرفه به قاضی نرفته باشد.
منبع: فارس